نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اگر جعل سند نشده چرا استقلال از میلیچ شکایت نمی‌کند؟/ کسانی که درباشگاه سند جعل کردند را دادگاهی کنید/ وزیر ورزش کجاست؟ چه بلایی سراستقلال می آورند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: این همه اخبار منفی درباره استقلال در آستانه دربی قطعاً بی‌ربط به نتیجه این بازی حساس برای استقلال نیست و عده‌ای نمی‌خواهند استقلال نتیجه لازم را بگیرد.

سعید مراغه چیان، پیشکسوت و بازیکن قدیمی استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره مسائل مالی و خطر کسر امتیاز از استقلال به خاطر ماجرای استراماچونی اظهار داشت: باعث تاسف است که در آستانه رسیدن استقلال به مسابقات لیگ و دیدار حساس با پرسپولیس این همه خبر منفی درباره این تیم به گوش می‌رسد.

وی افزود: آقایانی که در اوج مسابقات لیگ برتر مدیرعامل عوض می کنند باید خودشان هم پاسخگو باشند. آنهایی که علی فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند چطور نمی دانستند چنین شرایطی در باشگاه وجود دارد و پولی در حساب نیست؟ چرا خبر نداشتند صدهامیلیارد تومان بدهی داخلی و خارجی روی دست کادر مدیریتی باشگاه وجود دارد؟ اگر نمی دانستند عذر بدتر از گناه است و اگر می دانستند و به مدیرعامل جدید نگفتند رفتارشان جوانمردانه نبوده است. البته این وضعیت یک مفهوم بیشتر ندارد.

بازیکن سالهای دور استقلال اضافه کرد: همان زمانی که تیم استقلال قهرمان شد و سرمربی اش به راحتی از این تیم جدا شد می‌توانستیم پیش بینی کنیم که چنین روزهایی در انتظار استقلال است. با اینکه سرمربی استقلال را دیر انتخاب کردند اما این تیم با کادر پرتغالی مربیگری اش توانست خودش را بالا بکشد و با وجود مشکلات داوری امروز گزینه قهرمانی نیم فصل است اما به نظر می‌رسد دست‌های پشت پرده است که نمی‌خواهد استقلال موفق شود.

اگر جعل سند نشده چرا استقلال از میلیچ شکایت نمی‌کند؟/ کسانی که درباشگاه سند جعل کردند را دادگاهی کنید/ وزیر ورزش کجاست؟ چه بلایی سراستقلال می آورند؟

مراغه چیان با اشاره به موضوع شکایت دوباره میلیچ گفت: وقتی بحث جعل سند به میان می آید و مدیر برنامه های بازیکن سابق استقلال چنین ادعایی میکند چرا مدیران باشگاه ساکت هستند؟ چرا از این بازیکن و مدیربرنامه اش شکایت نمی کنند که چنین تهمتی زده؟ یعنی مشخص نیست این اتفاق چه زمانی رخ داده؟ چرا ساکتید! چرا کسی جواب نمی دهد؟ اگر جعل سند صورت نگرفته بیایید بگویید! اگر هم جعل سند بوده وزارت ورزش و مقامات قضایی با متخلفان برخورد کند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هوادار تیم در چنین روزهایی باید به فکر دربی باشد و با وجود بازی های خوب تیمش در هفته های آخر مقابل هوادار و سوپرجام دوست دارد استقلال در اوج قدرت و توانایی به مصاف پرسپولیس برود اما این روزها خبرها همه بر ضد استقلال است.

مراغه چیان خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا فتح الله زاده نمی‌تواند یا به خاطر مسائلی نمی خواهد درباره موضوعات اینچنینی اظهار نظر کند؟ باید بیاید صراحتاً بگوید چه مشکلاتی وجود دارد چون کاملا مشخص است که همه اتفاقات در مسیر به حاشیه بردن تیم استقلال است. باشگاه پول ندارد، به استراماچونی بدهکار است و خطر کسر امتیاز تهدید می‌کند، معلوم نیست پول محبی پرداخت شده یا نه؟ پول قائدی را نداده اند، بازیکنان طلبکارند و دهها مشکل مالی دیگر... همه و همه چرا باید امروز که استقلال خودش را برای دربی آماده می‌کند بر سر باشگاه آوار شود!

وی در پایان تاکید کرد: حالا که جام جهانی تمام شده و تیم ملی با نتیجه ای مفتضحانه قطر را ترک کرده آقای وزیر که دیگر کاری ندارد پس باید بتواند به موضوعات باشگاهی که رئیس مجمع آن است رسیدگی کند. حمید سجادی باید جلو بیفتد و شرایط استقلال را سر و سامان بدهد. توقع از وزارت ورزش این است که لااقل درباره مسائلی مثل موضوع پرونده میلیچ از آن هایی که چنین اتهامی درباره جعل سند به آنها زده شده سوال شود که آیا چنین کاری صورت گرفته یا نه؟ این دیگر توقع خیلی کمی است. طرفدار استقلالی که ما را در خیابان می بیند در این باره سوال می کند. بالاخره یک نفر باید جواب این سوال را بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حنیف IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    این که حاجی نمیدونسته باشگاه این قدر بدهی داره واقعیت نداره مگر فتح الله زاده دیروز از خواب بیدار شده ندونه چه خبر تو باشگاه کسی که سالها کار مدیریتی کرده خیلی خوب از شرایط تیم خبر داره رفتن ناگهانی آجورلو یعنی باشگاه داستان زیاد داره الان باید چاره کرد با این وضعیت تیم نتیجه نمی‌گیره
    • م.رضایی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      ایکاش امثال مراغه چیان یک کم ازمنطق تورا داشتند تابجایی لاپوشانی فسادومشکلات مالی تیم آجرلو،دنبال گرفتن یقه مقصراین مشکلات وراه عبورازاین مخمصه مدیریتی آجرلوبودند
  • ا.ع IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    آقاسعیدپیاده شوباهم بریم،یعنی یک چای یا قهوه بااجرلوخوردن اینقدرنمک گیرت کرده یا بیشترازیک چای است که رغبت یاجرأت نمیکنی اسم مسبب همه ی این مشکلات آوارشده راببری مگه تونبودی که ۳فصل پیش که مجیدی وباندش دشمن فرضی میتراشیدندگفتی آقایون باندبازدراین باشگاه خودزنی میکنندوبعدازهرناکامی یک دشمن فرضی ازتواستین شون بیرون میارند،چی شد؟
  • آشنا روشنا IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    این وزیر هم از وزیر قبلی بدتره. اومده استقلال رو نابود کنه. اگه عدالت نداره استیضاحش کنید.
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    تیم شما در حالی که هیچ وقت تیم اول ایران نبوده آمده و برای سرپوش گذاشتن بر روی کوچکیش، برای خرید بازیکن تقریبا دو برابر تیم های دیگه خرج کرده، خوب همون اول هم معلوم بود، به مشکل می خوره، این خرج ها با هیچ منطقی به امثال تیم شما نمی خوره. و تمام انسان های منطقی دائما سوال می کردند این تیم این پول ها را از کجا میاره؟! خوب حالا که طبیعتا به مشکل خوردید، دست پیش گرفتید که پس نخورید؟! خجالت هم خوب چیزیه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی