نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی پرسپولیسی در مسیر جام جهانی/ حمایت از تیم محبوب در بازی حساس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ برای تماشای بازی تیم ملی زادگاه خود در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ راهی کشور قطر می‌شود.

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی ادامه دارد که تکلیف هشت تیم راه یافته به این دور از رقابت‌ها مشخص شده است تا نگاه اهالی فوتبال خیره به این مسابقات برای بررسی مدعیان جام شود.

برزیل، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، مراکش، پرتغال، کرواسی و هلند هشت تیم راه یافته به یک چهارم نهایی هستند که ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود.

تیم ملی برزیل نخستین بازی این مرحله را مقابل کرواسی در حالی برگزار می‌کند که از این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی یاد می‌شود. با این حال هواداران کرواسی امیدوار هستند با کسب پیروزی مقابل این تیم بتوانند بار دیگر طعم حضور در نیمه نهایی یا فینال را بچشند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران که در حال حاضر هدایت عمان را بر عهده دارد به قطر خواهد رفت تا دیدار کرواسی مقابل برزیل را از نزدیک تماشا کند و کروات‌ها را تشویق کند.

کرواسی در حالی به جمع هشت تیم نهایی راه یافته که در جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ به مقام سومی دست یافت و در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به نایب قهرمانی رسید.

برانکو پیش از این در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرده بود کرواسی در دیدار با آرژانتین به قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ دست پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی