پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت کریم باوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت بازیکن پیشین خود پیامی تسلیتی منتشر کرد.

کریم باوی، مهاجم سرشناس فوتبال ایران و پرسپولیس که پروازها و ضربات سر او در فوتبال ایران شهره بود و با گل‌هایش برای تیم ملی ایران و تاریخ پرسپولیس خالق صحنه‌های زیبا شد، امروز در آخرین پرواز، به دیدار حق شتافت و دار فانی را وداع گفت.

کریم باوی تا چند هفته دیگر تازه باید ۵۸ سالگی و به روایتی دیگر ۵۹ سالگی را جشن می‌گرفت. او متولد نهم دیماه بود. زاده خرمشهر و مثل همه همشهریانش خونگرم و صبور.

او را در زمره موفق‌ترین سرزنان فوتبال ایران برمی‌شمارند. از شاهین به پرسپولیس آمد و به نسبت مدت کوتاه حضور در تیم ملی، از گلزنان موفق رده ملی بود. او در سال‌های تعطیلی لیگ سراسری فوتبال ایران، توانست عنوان آقای گلی باشگاه‌های تهران را نیز از آن خود سازد.

باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و فوتبال و به ویژه خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گوید. از بارگاه الهی برای وی آمرزش و رحمت و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسالت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس آث میلان IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    باشه. برای بازی دربی آماده باشید!
  • استقلالی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    خدا رحمتش کنه روحش شاد
  • 💙💙💙 IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    خدا ناصر حجازی و پورحیدری را رحمت کند. برای شادی روح این دو عزیز برنده دربی خواهیم بود.
  • پوارو IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    برد دربی تقدیم به رو بزرگ کریم باوی جنوبی خونگرم و دوست داشتنی ، مالک آسمان هیجده قدم ، فوتبالدوستان دهه شصت میدونن چی میگم
  • یداللهی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    یعنی خداوکیلی کسی درایران وجهان پیداشده یا میشودکه مثل کریم باوی بتواند سربزندواقعا که به چه دروازبانهای بلندقدوتوپ گیری هم اوگل میزد مانندعابدزاده جغتاپور سلطانی ناصرحجازی وخیلی های د یگر بزندافسوس که دربحبحوحه جام جهانی اوپروازاصلی راشروع کردوکمترازاویادشد راستی وآن گل تاریخی به کویت که دروازه بان تیم ملی(عابدزاده) شوت زدواوآن توپرا تبدیل به گل کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی