نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
۸ |
۰
ورود کمیته اخلاق به ماجرای جنجالی در باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته اخلاق برای پی بردن به اصل ماجرا مدیر عامل، مسئول مالی و یکی از معاونین که پیگیر این پرونده بوده را دعوت خواهد کرد، تا ببیند ماجرا چیست.

بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق قصد دارد به ماجرای رسیدهای جعلی باشگاه استقلال ورود کند.

امروز خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه میلیچ مدعی شده بر خلاف رسیدی که در اختیار او قرار گرفته، پولی به حساب او واریز نشده است و گویی این رسید جعلی است.

در موضوع محمد محبی هم جالب است. باشگاه استقلال مدعی شده است ۲۳۰ هزار یورو را به حساب باشگاه سانتاکلارا ریخته است اما این باشگاه می‌گوید تنها ۹۰ هزار یورو را دریافت کرده است و گویی مابقی پول تنها یک ادعا از سوی باشگاه استقلال است و اگر سندی هم برای آن وجود داشته باشد از نظر باشگاه پرتغالی قابل قبول نیست.

این ماجرا یعنی رسید جعلی پیش‌تر در باشگاه استیل آذین هم به وجود آمده بود. در حالی که مدیریت باشگاه برای تسویه حساب با مربی خارجی پولی را در اختیار یکی از کارکنان قرار داده بود تا به حساب سرمربی واریز کند این کار را انجام نداد و موجب طرح شکایت از سوی مربی خارجی در فیفا شد.

بر اساس خبرهای رسیده در این ماجرا کمیته اخلاق برای پی بردن به اصل ماجرا مدیر عامل، مسئول مالی و یکی از معاونین که پیگیر این پرونده بوده را دعوت خواهد کرد، تا ببیند ماجرا چیست.

به هر صورت استقلال یک تیم دولتی است و طرح چنین ماجرایی آنهم در یک پرونده بین المللی می‌تواند شان فوتبال ایران و وزارت ورزش و جوانان که حامی تیم استقلال است، را زیر سوال ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اومید IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    همین رو کم داشتیم
  • امیر علی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    آیا در لیگ کشور خودمان، بازیکن جوان مستعد و متعصب به تیم وجود ندارد که حاضر باشد با مبلغ بسیار کمتر به تیم بپیوندد تا هم به باشگاه مورد علاقه خود بپیوندد و هم انگیزه زیاد برای درخشش داشته باشد ؟! ۲۳۰ هزار یورو فقط برای رضایت نامه؟ برای خودش چقدر ؟ با پول مالیات و حق دلال و دریافتی خالص خود بازیکن و ... جمعا چقدر میشود ؟ قطعا یک رقم بسیار بالا، البته منکر توانایی او نیستم اما دقت کنیم، بسیاری از طرفداران نیز با من هم نظر هستند، با این مبالغ میشود دو و یا سه بازیکن خوب را به تیم جذب کنیم. آنهم در هر سه پست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی