نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کریم انصاری‌فرد - احسان حاج‌صفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دو بازیکن با تجربه و قدیمی تیم ملی ایران منتظر روشن شدن وضعیت کارلوس کی‌روش هستند تا تصمیم مناسبی بگیرند.

زمزمه‌هایی به گوش رسیده مبنی بر اینکه احسان حاج‌صفی و کریم انصاری فرد دو ملی پوش پا به سن گذاشته تیم ملی ایران که کارآیی چندانی هم در جام جهانی نداشتند حالا برای خداحافظی منتظر سرنوشت سرمربی محبوب خود هستند.

گفته می‌شود در صورتی که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران تمدید شود، احتمالا این دو ملی پوش با تجربه کماکان در تیم کشورمان بازی خواهند کرد.

چنانچه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشود آن‌گاه کریم انصاری فرد و احسان حاج‌صفی بالاجبار باید برای همیشه با پیراهن تیم ایران خداحافظی کنند.

این در حالی است که ادن آزار ۳۱ ساله پس از حذف بلژیک از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای همیشه از بازی در تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

گفتنی است دراگان اسکوچیچ به تازگی در مصاحبه ای مدعی شده بود تگر او سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری فرد هرگز نمی‌توانستند در جام جهانی قطر بازی کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    چرا با هازارد مقایسه میکنی ؟ نه اینا از هازارد بهترن ،کجا هازارد میتونه سرمربی برا بلژیک عوض کنه ؟،کجا هازارد میتونه از تیم بزارنش کنار بره رای بده رییس فدراسیون تعیین کنه ؟ اینا تا وقتی تماشاچی نره استادیوم هرکار دلشون بخاد میکنن ولی وای بحال کیروش و حاج صفی اگ یه باری ایران با تماشاچی بشه
  • . IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    خیلی رو میخاد که همچنان بر خی با این نتایج افتضاح و بدون هیچ آورده ای دنبال تمدید قرارداد کیروش هستند، از بازیکن گرفته تا خبرنگار..
    • معراج IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      امان از باندبازی و مافیابازی برادر...آقای کیروش یه باندی تشکیل داده تو تیم ملی که این دوتا هم تو باندش هستن. و تا وقتیم که به اندازه کافی نچاپه مارو ولمون نمیکنه. یکی مث سرمربی ژاپن بعد باخت میاد تعظیم میکنه به مردم و میگه ببخشید یکیم مث این آقای پرمدعای توخالی میاد میگه همه باید به من و تیمم احترام بذارن. رو نیست که سنگ پا قزوینم رد کرده
  • آشنا روشنا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    تیم ملی برای این دو سه نفر بازی میکرد نه همه مردم ایران. شده بود تیم ملی شخصی بازنشستگان.
  • ناشناس IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    اسکوچیچ ثابت کردی تنها خلاقیت بچه ها عامل صعود بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی بود یا بودن سرمربی با اخلاق و با شخصیت و صبور بنام اسکوچیچ
  • واعظ آشتیانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    با این اوضاع و احوال انتظار داریم که فوتبال ایران پیشرفت هم بکنه ! ۹سال به جناب کی‌روش فرصت دادند و هر سازی داد رقصیدند . من اطلاع ندارم آیا در تاریخ فوتبال ایران هیچ مربی دیگری به اندازه کی‌روش فرصت و امکانات داشته یا نه ؟ ولی منطق حکم میکنه وقتی ۹سال به یک نفر فرصت دادی و نتیجه نگرفتی دیگه باید به فکر تغییر اساسی باشی .
  • ایرانی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    تمدید با کی روش یعنی خیانت و توهین به ملت ایران
  • مهیار GB ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    اصلأ باورم نمیشه هنوز حتی امکان موندن کیروش هم وجود داره بعد از این افتضاح. این بازیکنان هم باید بالاغیرتأ مرام به خرج بدن و خداحافظی آبرومندانه کنند.
  • مدیر ایرانی ورزش IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    ما تنها در فوتبال مشکل نداریم‌ بلکه کل ارکان ورزش ایران باید عوض شوند فوتبال ،کشتی و جودو و تکواندو و وزنه برداری ،والیبال ،شنا و کلیه ورزش‌ها مشکل دارند که نمود اصلی آن در فوتبال و کشتی خصوصا فوتبال بیشتر نمایان است
  • m IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    برگشت کیروش چند ضلع داشت ، یکی از ضلعها بازیکنانی بودن که از سادگی و بی سیاستی اسکوچیچ گله مند بودند که در مورد بی سیاست بودنش حق با بازیکنان بود ، یکی دیگه از عوامل ، داخلی بود و از طرف هواداران تیم خاص برای لج در آوردن تیم حریف و فشار آوردن به رسانه ها و اذهان عمومی برای برکناری اسکوچیچ و برگرداندن کارلوس کیروش(کسانی که میگفتن کیروش به تیم ملی شخصیت داد) ، و دیگر چیز و مهمترین چیز چراغ سبز وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال که در واقع تیر آخر بود
  • پدرام CA ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کیروش یک پدیده نادری در فوتبال دنیاست. هیچ مربی رو شما پیدا نمیکنید که نه تنها هر سال مجبور شه تیم عوض کنه بلکه مجبور شه نیمکره عوض کنه! یعنی چنان گندی بزنه که بوش کل یک قاره رو بگیره و مجبور شن بکنندش تو پای یک قاره دیگه! یعنی هر جا میره یکسال میمونه بعدش باید برن یک بدبختی رو چند هزار کیلومتر اونورتر پیدا کنند که گول "سرمربی سابق رئال و دستیار سابق فرگوسن" رو بخوره. به طرف میگن برو کت شلوار مراسم قهرمانی اخر فصلت رو هم انتخاب کن که کارلوس داره میاد! دو ماه بعد به جای قهرمانی طرف میبینه جدال بقا شروع شد! آخر فصل هم کارلوس به همه افتخار میکنه و آرزوی صعود مجدد! بعد هم دوباره همین داستان تو نیم کره بعدی! حالا ببین ما کی هستیم که بعد 10 سال هنوز مطمئن نیستیم این خوبه یا بده!!
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    جفتتون با کیروش جونتون برید دنبال کارتون. هیچ فایده ای نداشتید. عمرمون رو هشت سال گرفتید بدون یک افتخار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی