نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دایی را سرمربی تیم ملی کنند یک نفر می‌گوید او را بردارید من هستم/ به جواد نکونام باید ۵ سال زمان بدهند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید از این وضعیت برنامه‌ریزی در فوتبال کشور خسته شده‌ایم. مقصر حذف تیم ملی فقط کی روش نیست.

محمدرضا مهدوی در مورد مباحث مطرح شده در خصوص ادامه همکاری یا خداحافظی کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت:‌ ابتدا باید بابت شرایط سختی که برای تیم ملی در قطر پیش آمد و منجر به حذف ما از جام‌جهانی شد، تأسف خورد. در جام‌جهانی اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد. تمام انتقادها نیز متوجه نفر اول تیم ملی یعنی کارلوس‌ کی‌روش است. همه مردم حق دارند بدانند چه اتفاقی در تیم او افتاد که به خاطر آنها نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم.

کی‌روش فرصتی برای ایجاد تغییر در تیم ملی نداشت

وی افزود: از طرفی باید دید چه شرایطی را برای کی‌روش فراهم کردیم. او در دوره قبلی حضورش در کشورمان توانست کارهای مثبتی برای این تیم انجام بدهد اما اینبار نتوانست به دلیل نداشتن امکانات و شرایط لازم کار خاصی انجام بدهد. اگر فرصت مناسبی را در اختیارش می‌گذاشتیم، شاید اتفاق دیگری می‌افتاد. دیدید کی‌روش از تمام بازیکنان قدیمی‌اش در جام‌جهانی استفاده کرد و فقط ابوالفضل جلالی را به عنوان بازیکن جدید به جام‌جهانی برد. به دلیل نداشتن فرصت لازم نتوانست تغییری در تیم ملی ایجاد کند.

کی‌روش متوجه است باید برخی نفرات را خط بزند

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد:‌ اگر قرار است همچنان از کی‌روش در تیم ملی استفاده کرده و حمایتش کنیم، باید خودش هم تغییراتی در این تیم انجام بدهد و قطعا این کار را می‌کند. پس از بازی با آمریکا دیدید که گفت باید از نفرات جدیدی در تیم ملی استفاده کرد. از مربی بزرگ و باتجربه‌ای مثل کی‌روش همین انتظار هم می‌رود. او متوجه می‌شود من نوعی که دیگر سنم نمی‌خورد، نمی‌توانم بدوم و کار را برای تیم ملی درآورم باید از تیم خط بخورم.

مهدوی عنوان کرد: قانون فوتبال همین است باید واقعیت را بگوییم. در این مدت چه کاری برای کی‌روش انجام دادیم. اردوها و بازی‌های تدارکاتی خیلی مناسبی نداشته و نفرات را هم کامل در اختیارش نگذاشتیم. نتوانست به خوبی لیگ‌مان را رصد کند و یک‌شبه سرمربی تیم ملی شد. ۵، ۶ روز بعد از آمدن به ایران، نیز اردویی یک هفته‌ای برگزار کرده و طبیعی است در آن شرایط نمی‌توانست بازیکنانی که شناختی از آنها ندارد، مقابل اروگوئه و سنگال بازی بدهد.

دایی را سرمربی تیم ملی کنند یک نفر می گوید او را بردارید من هستم/ به جواد نکونام باید ۵ سال زمان بدهند

برگزاری اردوی یک هفته‌ای قبل از جام جهانی خنده‌دار است

وی ادامه داد:‌ به هر کسی بگویید تیم ملی ما با نفرات کامل خود فقط یک هفته قبل از جام‌جهانی اردوی مناسب برگزار کرده است می‌خندد برای هر جام‌جهانی از ۴ سال قبل برنامه‌ریزی می‌کنند اگر قرار است کی‌روش در تیم ملی بماند یا نفراتی مثل دایی، نکونام و ... جایگزینش شوند. باید از همین الان برای جام‌جهانی ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی و کار کنیم نه اینکه یکسال یا یک ماه قبل از شروع مسابقات یادمان بیفتد که چنین تورنمنت مهمی را پیش‌رو داریم. ما در فوتبال دنیا در همه چیز استثناء هستیم. برنامه‌ریزی برای باشگاه‌داری، تیم‌داری، رسیدگی به تیم‌ها ملی و... هیچ برنامه‌ای نداریم برخی تیم‌های ما حتی در همین لیگ برتر در حد محلات هستند. آدم از این موضوع خنده‌اش می‌گیرد.

ژاپن برای قهرمانی جهان برنامه ریزی کرده اما باشگاه‌های بزرگ ما را به آسیا راه نمی‌دهند

مربی تیم نساجی گفت: وقتی بزرگ‌ترین باشگاه‌های ما را در لیگ قهرمانان آسیا راه نمی‌دهند نباید مقصر حذف تیم ملی در جام‌جهانی را فقط متوجه کارلوس‌ کی‌روش بدانیم. از چه چیزی می‌خواهیم دلخور باشیم. ژاپن برای قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۵۰ برنامه‌ریزی کرده و قطعا با توجه به برنامه‌هایش برنده این جام خواهد شد. قول می‌دهم که ژاپن با این برنامه‌ریزی قهرمان جهان می‌شود. مثل ما نیستند یک روز اسکوچیچ را سرمربی بگذاریم و روز دیگر بلاژویچ، علی دایی، برانکو، کی‌روش و ... بدون اینکه هیچ برنامه‌ای داشته باشیم. باور کنید از این وضعیت برنامه‌ریزی در فوتبال کشور خسته شده‌ایم.

برای هجومی شدن تیم ملی باید ابتدا ساختار لیگ را تهاجمی کرد

مهدوی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم ملی باید رو به استفاده از فوتبال هجومی بیاورد و در این شرایط مطرح شدن نام جواد نکونام که یکی از الگوهای مربی‌گری‌هایش را کارلوس کی‌روش می‌داند و در فولاد نیز از شیوه‌های تدافعی استفاده می‌کند، تناقضی با فوتبال هجومی ندارد گفت:‌ برای هجومی شدن تیم ملی ابتدا باید ساختار تیم‌های لیگ برتر را تهاجمی کرد. قانون دنیا این است که سرمربی تیم ملی برای اجرای تاکتیک مدنظر خود با سرمربیان تیم‌های باشگاهی صحبت می‌کند تا روش و سیستمی که می‌خواهد از آن استفاده کند، ابتدا در لیگ برتر استفاده شود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ مربی تیم ملی از مربی باشگاه می‌خواهد فلان بازیکن را پرورش داده و او را به سطح حضور در عرصه ملی برساند، یا از دروازه‌بان خارجی استفاده شود یا نشود. کدام یک از این کارها را در فوتبال کشورمان انجام می‌دهیم؟ آیا اگر علی دایی، جواد نکونام، امیر قلعه‌نویی، محمد خاکپور و ... سرمربی ما شوند چند روز یا چند ماه دیگر نفر سومی نمی‌آید و با کسب یک نتیجه ضعیف نمی‌گوید او را بردارید؟ علی دایی را با یک باخت برکنار کردیم. امیر قلعه‌نویی به دلیل حذف در ضربات پنالتی مقابل کره‌جنوبی برکنار شد.

دایی را سرمربی تیم ملی کنند یک نفر می گوید او را بردارید من هستم/ به جواد نکونام باید ۵ سال زمان بدهند

دایی را سرمربی تیم ملی کنند یک نفر می گوید او را بردارید من هستم/ به جواد نکونام باید ۵ سال زمان بدهندبه امثال نکونام برای سرمربیگری تیم ملی ۵ سال زمان بدهید

مهدوی عنوان کرد: چه چیز ما درست است که نوک پیکان انتقادات را به سمت کی‌روش می‌گیریم. دو میلیون نفر انتقادات مرا می‌بینند و ۵ میلیون نفر هم می‌گویند مهدوی برای خودش حرف می‌زند. متأسفانه مردم و مسؤولان ما انتقادپذیر نیستند. وقتی یک منتقد حرف می‌زند، نمی‌خواهد تخریب کند. به صورت مثال می‌گویم کی‌روش را نگه دارید زیرا نمی‌خواهید اصغر یا اکبر را بیاورید یا اگر می‌خواهید نکونام یا دایی را سرمربی کنید ۵ سال به او زمان دهید نه اینکه پس از مدتی به آنها بگوییم نمی‌توانید در تیم ملی کار کنید. ابتدا آزمون و خطاها را بگیرید تا پس از کسب دو تساوی یا دو باخت استرس نگیرید.

مسئولان فدراسیون انگلیس ساوت‌گیت را نسوزاندند

وی افزود: گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا بدترین نتایج ممکن را کسب کرد و تیمش بارها شکست خورد اما دیدیم انگلیس را پس از مدت‌ها به نیمه نهایی جام‌جهانی رساند، در یورو ۲۰۲۰ نایب قهرمان شدند و اکنون هم با کسب نتایجی عالی به یک چهارم نهایی جام‌جهانی رسیدند. در واقع ساوت‌گیت هدفش را روی تورنمنت‌های اصلی گذاشت. مسؤولان فدراسیون این کشور هم روی او سرمایه‌گذاری کرده و نیامدند این مربی را بسوزانند.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: امثال علی دایی، قلعه‌نویی، خاکپور و استیلی را سوزاندیم. چرا اکنون می‌خواهیم جواد نکونام را بسوزانیم؟ اگر می‌توانید برنامه‌ای بلندمدت در نظر بگیرید و با یک باخت و مساوی سرمربی را برکنار نمی‌کنید به نکونام زمان بدهید. چرا فردی مثل حمید مطهری که مربی باکلاس، باسواد و با فرهنگی است نباید در جام‌جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند و تجربه به دست آورد؟ مربی که آمار لیگ را کامل دارد البته من او را مثال زدم اما خیلی از مربیان را در اختیار داریم که می‌توانند با یک برنامه‌ریزی درست روی نیمکت تیم ملی بنشینند. نمی‌دانم چرا همه روی نقطه‌ای مثل کی‌روش کلید کرده و دست‌بردار او نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۰
  • Zara IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    درست میگه کی میتونست با این شرایط بد روحی و نداشتن بازیای تدارکاتی خوب و وقت کم بهتر از این نتیجه بگیره تو جام، چرا واقع بین نیستید مورینیو هم اگه بود بهتر از این نتیجه نمیگرفت، کی روش باید بماند وقتو تلف نکنیم
    • ایرانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      کی روش که دوره های قبل خیلی وقت داشت و همه کاره فدراسیون بود چه دستاوردی داشت؟ همه ش ناکامی
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      کجاش درست میگه!! کیروش مهمترین اصل مربیگری که انتخاب بهترینها و موثرترینهاست رو رعایت نکرد اون وقت توقع داری نتیجه بگیره. اسکوچیچ بی‌ادعا و ارزون‌قیمت بدون حتی یه بازی تدارکاتی و اردو تیم ملی رو برد جام جهانی و وقتی صعودش قطعی شد یه بازی تدارکاتی تو جهنم قطر براش گذاشتن که باخت و کردنش پیرهن عثمان. کیروش اگه ۸۰۰ سال دیگه هم مربی ما باشه و بهترین بازیهای تدارکاتی و طولانی‌ترین اردوهای ممکن رو براش بذارن باز نتیجه نمیگیره چرا چون اصول فوتبالو رعایت نمیکنه. مهمترین ابزار مربی بازیکنه. وقتی شما میری سراغ بنجل‌ترینها، مصدوم‌ترینها، نیمکت‌نشین‌ترینها و مطیع‌ترینها بایدم نتیجه نگیری. مجید حسینی، علی کریمی فیک، چشمی، آزمون، ترابی، محمدی، حاجی‌صفی و عزت‌اللهی اصلا لیاقت دعوت به لیست ۱۰۰ نفره رو هم نداشتن چه برسه به پوشیدن پیرهن تیم ملی. تیم ملی جای راه رفتن و وایسادن و نگاه کردن و دریبل خوردن و به تیر دروازه زدن و فرصت‌سوزی نیست. فرض کنیم اینا همه‌شون لژیونرن ولی وقتی بهتر از اونا داریم اصلا نباید بهشون فکر کنیم.
    • حماقت همچنان باقی است: IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      سردار آزمون یه فرصت‌طلب و ابن‌الوقته که هر کی (اسکوچیچ یا کیروش) سرمربی بشه ازش حمایت میکنه چون منفعتش تو فریبکاری و حمایت از سرمربی تیم ملیه. خدایی کدوم مربی عاقلی میاد یه گل‌نزن بی‌تکنیک و حلزون رو دعوت کنه تیم ملی که مربیای ما این همه براش بال و پر میزنن!! خدایی زور داره شهریار مقانلو رو ول کنیم و سردار آزمونو دعوت کنیم. آقای مهدوی تیم ملی جای تجربه‌ کسب کردن نیست و فقط احمقها به یه بنجل ۵ سال که چه عرض کنم ۵ ماه زمان میدن. جنابعالی رو چه حسابی میگی چرا نکونام و مطهری نباید رو نیمکت تیم ملی بشینن!! بازیهای فولادو ببین تا بفهمی که نکونام ترسوتر از کیروشه. مطهری هم تو دو بازیش با استقلال نشون داد که حالا حالاها باید شطرنج بازی کنه. البته مدیریت با تجربه و کتاب خوندن به دست نمیاد. کسی که واقعا مدیر باشه تصمیماتش (از انتخاب بازیکن و دستیار بگیر تا برسی به سیستم بازی) اینو نشون میدن. شما وقتی فرق ترس و احتیاطو نمیدونی بایدم بری شیش تا از انگلیس بخوری. همونطور که کیروش مربی‌بشو نیست نکونام و گل‌محمدی و جلالی و خیلیهای دیگه هم مربی‌بشو نیستن.
    • علی فهیمی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      هروقت دیدیدتاج ودارودسته اش ازفوتبال ایران کنارگذاشته شد وفوتبال به دست اهلش سپرده شد مطمئنا فوتبال ایران به جایگاه خودخواهد رسید اما افسوس
  • ایرانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    جناب آقای مهدوی، کی روش درریال مادرید، کلمبیا و مصر، اونا که بهترین تیم های دنیا با ساختار پیشرفته چکار کرد؟کی روش هیچ دستاوردی برای تیم ملی نداشته و ماندن او یعنی پسرفت. سه جام جهانی و دو جام ملتها ناکام بوده. پس بهتره به شعور ملت ایران توهین نکنی.
    • Sisi IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      دستاورد دستاورد یاد گرفتن بعضیا. تا قبل از اون 8سال چه دستاوردی کسب کرده بودیم، فک کردی مربی قهرمان جهان رو بیاریم دستاورد کسب میکنه واسمون؟ ما تو خیلی چیزا عقبیم.اگه سطحی نگاه نکنید متوجه میشید که تو اون 8 سال چه پیشرفتایی کردیم و چه امکاناتی رو برامون ساخت. بزرگتر از کی روش دیگه ایران نمیاد خودمونو خسته نکنیم
  • عیسی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    عمرمفیدمربی گری هم نهایتامثل فوتبالیستاده ساله هرمربی هم چیزی داشته باشه نهایتابعدازچندسال ثمرمیده این اقاده سال فقط فوتبال ایرانونابودکردگچندماه رئال کهکشانی رودادنش جوری رئالوزمین زدتاده سال نتونست بلندشه کلمبیایکی ازقولهای جهانوویران کردومصرهمیشه قهرمان افریقاروباممدصلاح جوری زنین زدکه حتی سهمیه جا جهانی نگرفت ،بابااین فسیل بجزدستیاری فرگوسن ودوشیدن فوتبال ایران هیچ افتخاری نداره
    • Mani IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      نه که قبل از اون 10 سال ما همش درحال افتخارافرینی بودیم.. جام ملتهایی که با قلعه نویی رفتیم رو هنوز یادمونه
    • مهران IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      جل الخالق. مصر قهرمان همیشه آفریقا!!!!!
  • پدرام CA ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    وقتی تاج اعلام کاندیداتوری کرددر حالیکه همه داشتند ازش میپرسیدند با چه رویی برگشته؟ این مهدوی کیروش پرست تنها کسی بود که به جناب تاج تبریک گفت! حالا به جای عذر خواهی میاد نظرات گهربار جدید میده! بروی خودش هم نمیاره که کیروش به جای انتخاب متاسبترین ارنج تیم ملی فقط اومده بود به کسانی که اون و تاج رو دوباره برگردوندند پاداش بده. حتی هم نسلهای فسیل شده کیروش که باید قائدتا ازش حمایت کنند (مثل دنیزلی و شفر) هم اعتراف کردند که این بابا تیم رو نابود کرد ولی ایشون باز داره داستان تعریف میکنه.
    • Amir IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      واقعا متاسفم واسه طرز فکر بعضیا.. اخه چی تو مغزتونه کدوم مربی میاد خودشو و ابروی خودشو خراب کنه و ب بعضیا واسه ادای دین بازی بده.. کیروش اگه همون تیم قبلی رو برد فقط بخاطر این بود که وقتی نداشت واسه جوون گرایی
  • کشورایران صومعه سرا IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    بدبختی مااینکه رونقطه ضعف هاکارمی کنیم.همین جام جهانی چه لزومی داشت کی روش روبیارندحداقل اسگوچیچ بهترازکی روش نتجیه می گرفت.وآقایان نمی دانستندپول بادآورده روچطورخرج کنندماهرگزبه موفقیت نمی رسیم مکراینکه خودمان راپاک کنیم ازهرچه آلودگی که اطراف ماهست آنوقت برای موفقیت قدم بردارید
    • ناشناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      ترا خدا دست از سر تیم ملی بر دارید در ایران برنامه بر فوتبال نداریم هر روز هم یکی رییس می شود همه را عوض می کند پول هم وقتی می دهند که یکی از فامیل ها مسئول باشه اون هم تمام زیر دست ها را عوض می کند مخالفان کیروش می دانند می گویند چرا پول را کیروش ببرد ما چرا نه وگر نه فوتبال ما که دل سوز نداره پس بزارید ما تیله بازی را بکنیم
  • علیرضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کی روش آبروی فوتبال مون برد با شش گل ضعیف ترین تیم جام جهانی بود با سیستم دفاعی دو گل زدیم یکیش هم که پنالتی بود و تمام کی روش باید بره
  • محمدی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کی روش چه خوب باشه چه بد دوره مربی گری اش تموم شده از مربی 70 ساله انتظاری نمیره مث این میمونه دوباره علی پروین سرمربی پرسپولیس بشه یا نصرالله عبدالهی سرمربی استقلال واقعا خنده داره برانکو و کی روش دیگه واسه مدیر فنی خوبن نه سرمربی
  • جهان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    وقت کم بود
  • هوادار فوتبال IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    به تیمای دنیا نگاه کنین ،جووناشون دنیارو شگفت زده کردن،ما با این پیرمردا به هیچ جا نمی رسیم، فقط علی دایی شجاعت جوانگرایی داشتو بازیکنای بااستعدادی به فوتبال معرفی کرد که حالا تا عصا به دست شنو دندوناشون بریزه همه میخوان ازهمونا استفاده کنن، بازیکنای پیرما درمقابل بازیکنای هیجده بیست ساله فرزو تکنیکی اونا حرفی برای گفتن ندارن، حالا همه اش با هاشون تعارف کنین،
    • سعید IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      تیم ملی پیر نبود اتفاقا بهترین و اوج همه بازیکنان بوده پیرمرد که میگی باید بره سی پنج و شیش سالدبه بالا. جوانگرایی بدون برنامه و سیستم و دانش به چه دردی میخوره. تا وقتی برنامه و پلن و خودباوری و بازی هجومی وکسب برد در بازیهای بزرگ برا تیم ملی اورده نشه حالا همه تیمو شما هیجده بیست ساله باشن فرقش چیه بدون برنامه و خودباوری و میل به هجوم و برد. همین تیم ملی پیر حساب نمیشد نسبت به تیمهای دیگه سنشون بالاتر بود نه اینکه پیر باشن اتفاقا اکثرشون تو اوج دوران فوتبالی بودن ولی نتوستن به همون دلایل فوق که ذکر کردم نتیجه بگیرن. منطقی باشیم بدون تعصب علی دایی در مربیگری آوردش برا فوتبال چه باشگاهی چه ملی چی بوده کجاها رفته دانش روز و برنامه و پلن فوتبال و بازی زیبا وتجربه کسب کنه کجا آبدبده شده که بیاد ارایه بده والا ما که دیدیم سالها تو باشگاهی هیچ چی نداشت برید خودتون مربی تیمهایی که در باشگاه بود رو ببینید هیچ موفقیتی نداشته دیگه بحث رنگی نیست و بحث تعصب الکی نیست و بحث قومیت نیست که منطق و علم و دانش روز و کار و تجربه باید داشته باشی که موفق بشی هرجایی و هرکاری.
  • اعتدال IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    ما که در جام جهانی گفته بودیم فوتبال الویت ما نیست، و از تیم ملی و کی روش حمایت نکردیم. حالا وزارت و فدراسیون هم به نظرمون احترام می گذارند و با تصمیم غیرفوتبالی یا نیمه فوتبالی با کی روش تمدید می کنند. پس ما که فوتبال الویتمون نیست، هی نگیم کی روش نتیجه نگرفت و فلان و بیسار.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • یک ایرانی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    من نمیدونم چرا همش دنبال کسایی میگردیم که ازکیروش حمایت می‌کنند، اگر کی‌روش با این کارنامه افتضاح هرجای دنیا بود حتی مالدیو بود بعدازاون چهارسال اول که گندزدوجامی نیاورد دیگه برا مربیگری نمیاووردنش،نمیدونم چرا ایرانیها اینهمه خود تحقیرند وحتماباید آویزون اجنبیها باشند درحالیکه جوونای شایسته ای چون گلمحمدی ومجیدی رو داریم
  • ح IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    انتقاد از کی میکنی خودت چی بلدی فقط حرف مفت کنتور نیست پول بندازه که
  • ر-ف IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کی روش مقصر اصلی ناکامی نبود دلایل حاشیه ای عامل اصلی ناکامی بود.
  • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    دایی هیچ وقت سرمربی خوبی نمیشه چون جنبه نقدپذیری نداره و همش میخواد با برخورد بد دیگران و بترسونه، هنوز برخورداس تو برنامه نود با عادل و یادم نرفته
  • اشکان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    اول رئیس فدراسیون بعد کسانی که به او رای دادن بعد مربی راعوض کنند سپس وزیر ورزش استیضاح شود بعد یک مربی داخلی جوان که در لیگ خوب درخشیده باشد بعنوان مربی وتمام و کمال ازاو پشتیبانی شود
  • امیر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    فقط اسکوچیچ بهترین مربی برای ایران است ،متاسفانه مربی ایرانی سوادشون به روزنیست مخصوصا دایی وطن فروش ونکونام جوجه مربی
  • محمداردبیل IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    ایااگرعلی دایی مربی بودبعدازحذف تیم ملی.اینجورحمایتش میکردین.یاتخریب میکردین
    • سعید IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      آخه دایی رو با کیروش مقایسه میکنی. به وباه دایی و نکونام بدرد مربیگری نمیخورنبه خصوص برا تیم ملی. الان چی یاد گرفتن کجا رفتن کدوم تیم پایه یا تیمهای دیگه فوتبال سیستامتیک و با برنامه و ساختار رو ارائه دادن خوب برا چی باید بیارن تیم ملی این دوتارو تکلیف وحید هاشمیان اینهمه کناردست و کمک مربی بوده تو تیم کلی چی میشه چرا وحید هاشمیان رو نزارن و یا ژه مربی خوب خارجی .
  • هادی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    تاامثال تاج تو راس فوتبال ایران هستن ایران به هیچ جاتوفوتبال نمیرسه رییس فدراسیونی که ندونه تقویت فوتبال پایه باعث رشدوقدرت تیم ملی امیدوبزرگسالمون میشه اول بایدفاتحه وزارت ورزش بعدفدراسیون بعدش تیم ملیمون خوند
  • تورج IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    دایی خیانت کار .
  • علیرضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    چه رویی داری شما ای مهدوی ،ببنددهانت رو
  • سلمان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    خیلی متاسفم که براحتی توهین می کنیم باید بدونیم یکی باید سرمربی باشه و بهتره ایرانی باشه اما یک تیم فنی قوی و کاربلد کنارش باشند و هیچ کس و نهاد مردمی و سیاسی هم بهش تعیین تکلیف همین
  • مش باقر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    البته نظر هر فردی برای خودش محترمه وکسانی که مخالف نظر هستند باید با منطق دید باز وبدون حب وبغض جواب بدهند ولی انصافا خود اقای مهدی دوران فوتبالش بسیار با اخلاق با شخصیت وجنتلمن بود
  • ناشناس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کی روش حاضر بود یه چیز دستی بده تا مربی بشه بازی تدارکاتی کجا بود کسی که در نا امیدی بهش یه تیم میرسه دیگه مدیون فدراسیون میشه
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    کرواسی بهترین بازیکن خودش را ریئس فدراسیون می کنه و به یک مربی جوان مثل دالیج چندین سال فرصت میده و نتیجه میگیره ما هم علی دایی را کنار میزاریم و به هاشمیان ،مهدوی کیا ،مجیدی فقط ۲ یا ۳ ماه فرصت میدیم و انتظار نتیجه گرفتن داریم .
  • یاسین IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    علی دایی باید باشه
  • مجتبی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    وقتی هوادار پشت تیم نباشه یا همون یار دوازدهم، شما یه الکس فرگوسن جوان و یه گواردیولا ،جای چهارسال بیست سال هم فرصت بدی باز شش تایی میشه و یه تساوی از تیمی که قبلا راحت شکستش داده نمیتونه بگیره
  • سعید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    بیخیال علی دایی و نکونام واقعا چه چیزی مربیگری و دانش و تجربه مربیگری میدونن. دایی در زمان مربیگری پرسپولیس رو بیچاره کرده بو چی بود اون تیم همش باخت زورکی تو جام حذفی قهرمانی اوزد ولی اصلا بدرد نمیخوره .تو کل مربیگری دایی تو کدوم تیم موفق بوده یکیشو بگید نداره اصلا نکونام که دیگه فاجعست. یه مربی خوب داخلی وحید هاشمیان خوبه اگه نه که مربی خوب خارجی بیارین. تعصب الکی رو بزاریم کناردایی و نکونام بدرد مربیگری به خصوص تیم ملی نمیخورن. چرا خودمونو گول بزنیم. اگه دایی و نکونام میخوتید بیارید خوب همون کیروش نگه دارید لا اقل .
  • م. DE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیروش فقط به پول فکر میکند . از نظر فنی هیچ نقطه مثبتی نداشته و پول اسمی که در منچستر یونایتد پیدا کرد بعنوان دستیار را میخورد . بیخودی بزرگش نکنیم. .کیروش اگر خوب بود درمصروکلمبیا نتیجه میگزفت
  • م. DE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیروش فقط به پول فکر میکند . از نظر فنی هیچ نقطه مثبتی نداشته و پول اسمی که در منچستر یونایتد پیدا کرد بعنوان دستیار را میخورد . بیخودی بزرگش نکنیم. .کیروش اگر خوب بود درمصروکلمبیا نتیجه میگزفت
  • م DE ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیروش بار فنی نداشته وپولکی است. اگر بارفنی داشت درمصر وکلمبیا نتیجه میگرفت.
  • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    واقعا درست و منصفانه گفتی آقای مهدوی دقیق و بجا
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    منم نظروصحبتهای مربی نساجی را بسیار قبول دارم همه این اتفاقات فوتبال لیگ وملی مقصر اصلی فدراسیون است.
  • بهزاد غیبی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    ممنون از آقای مهدوی که از هر تیمی باشه فرق نداره! مشکل سیستمی در ورزش و بویژه فوتبال وجود دارد! ایشان اصل مطلب را بیان کردند ولی در فدراسیون فوتبال بدلیل نگرش پائین و اهداف سطحی برنامه بلند مدت ندارد.... خوب گفتید
  • اردبیلی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    سلام تو کی هستی نظرت مهم باشه زنده باد سلطان علی دایی
  • منصور IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    هیچکدام نه علی دایی ونه نکونام و مهدویبه درد تیم ملی نمی خورند دیگه فسیل شده اند کسی بدرد تیم ملی میخورد که اول عرق ملی وپرچم وسرود ملی کشورش عشق بورزد نه اینهاییکه فسیل شده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی