نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
اردوی پرسپولیس تحت تاثیر شایعه نگران‌کننده برای ستاره استقلال/ سرخ‌ها پیگیر وضعیت بازیکن آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان تیم استقلال که وضعیت حضورش در تمرینات و مسابقات این تیم هنوز به طور قطع مشخص نیست این روزها به سوژه مسئولان باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

محمد محبی، مهاجم جوان تیم استقلال که با به ثمر رساندن چهار گل برای این تیم در یازده مسابقه این فصل در حال حاضر بهترین گلزن تیم استقلال محسوب می‌شود در طول هفته های اخیر به علت بروز پاره‌ای مشکلات برای حضور در تمرین و مسابقات شرایط نامشخصی داشته است.

با اعلام باشگاه سانتا کلارا (که محبی با انتقال قرضی از این تیم پرتغالی به استقلال پیوسته) قرار بوده باشگاه استقلال در موعد زمانی مشخصی مبلغ انتقال قرضی را به حساب این باشگاه واریز کند اما چندی قبل(روز دوازدهم آذر) عنوان شد محبی به درخواست باشگاه سانتا کلارا حتی اجازه تمرین با استقلال را هم ندارد اما این بازیکن در طول روزهای پس از آن علاوه بر تمرین با استقلال، در دیدار دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان هم به میدان رفت.

 اردوی پرسپولیس تحت تاثیر شایعه نگران کننده برای ستاره استقلال/ سرخ ها پیگیر وضعیت بازیکن آبی ها

نکته حائز اهمیت در این باره این که با نزدیک شدن به دیدار حساس پرسپولیس مقابل استقلال، یپرسپولیسی ها به شدت پیگیر وضعیت این بازیکن شده‌اند تا درباره حضور یا عدم حضور محبی در ترکیب تیم استقلال برای دربی اطلاعات دقیق تری کسب کنند.

در شرایطی که در این مدت از باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره این مجموعه خبر دقیق و رسمی‌در رابطه با برطرف شدن حتمی‌مشکل محبی منتشر نشده اما مسئولان استقلال چندی قبل به شکل تلویحی اعلام کردند محبی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به گلزنی محبی در هفته های آخر لیگ برتر، کادر فنی پرسپولیس برای مهار این بازیکن برنامه های ویژه ای در نظر دارد و از طرفی بودن یا نبودن این بازیکن در کادر بازیکنان استقلال می‌تواند اهمیت زیادی برای یحیی گل محمدی در چینش ساختار دفاعی پرسپولیس برای دربی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیسه کشا سوگولی حکومت هستن و بارها باباحمیدشون براشون پول فرستاده. وصلن به چاه نفت .کیسه حقیر منفور
  • العین شش کیسه یک IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیسه کشا بعد ۶تایی شدن حسینی هنوزم از کیروش حمایت میکنن فقط از رو عقده و حسادت😂😂😂😂😂😂😂کیسه کش بودن بیماریست😂😂😂😂😂😂
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    دوچرخه سواران که ماساژور و مترجمش حقوق میلیاردی میگیرن بعد باور کنیم پول بازیکناش نداره!!!!!! خودتی کیسه کش.واسه همین چیزا همه ازشون متنفرن
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    اخه مدیرای پرسپولیس بیکارن که بخوان این بچه رو دنبال کنن😂😂😂😂😂😂اینو که همه میدونن بازیکنای کیسه فراقانونی مپل پرسپولیس یا گلگهر یا نساجی نیستن که محروم شن. اخرش بازی میکنن تو گوش رییس فدرتسیون هم میزنن سوگولیای حکومت
  • العین شش کیسه یک IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    کیسه کشارو کی ملاقه میزنه اخه😂😂😂😂😂😂فراقانونیا
  • بهرام IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    علاقه شدید اس اس ها به عدد ۶ حسینی یاد وخاطره عدد ۶ سال ۵۲ رو برای تاجی ها زنده کرد.افرین به تو حسینی تو وارث حجازی و رشیدی
  • ع ق قطر QA ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    بازیشونه همیشه اینطور هستند فتح الله زاده متخصص راه های ناسالم در فوتبال هست
  • سیامک IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    یادتان باشه همان دفاع درب داغان لنگ بود که حسینی ۶تا خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی