نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۱۲
عکس| اسکوچیچ بعد از مدت‌ها خندید!/ واکنش دراگان به شگفتی بزرگ جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی به پیروزی بزرگ کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

تیم‌های برزیل و کرواسی در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که نبرد دو تیم در پایان وقت‌های قانونی به تساوی صفر صفر ختم شد اما این بازی هیجان‌انگیز در ۲ وقت‌ اضافه ۱۵ دقیقه ۲ گل داشت و ابتدا برزیل از کرواسی پیش افتاد و سپس کرواسی دوباره بازی را به تساوی کشاند تا کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم کرواسی که از روحیه بهتری نسبت به برزیل برخوردار بود با درخشش دروازه‌بان خود برزیلی‌ها را از رسیدن به مرحله نیمه نهایی ناکام گذاشت تا بار دیگر کرواسی بعد از حذف ژاپن و به کمک ضربات پنالتی در مراحل حذفی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد و این بار یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی را از دور مسابقات کنار بگذارد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات سابق تیم ملی ایران بعد از این دیدار در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به پیروزی بزرگ کرواسی مقابل برزیل واکنش نشان داد و نوشت: «آفرین کرواسی...»

عکس| اسکوچیچ بعد از مدت‌ها خندید!/ واکنش دراگان به شگفتی بزرگ جام جهانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ناشناس IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    از باخت برزیل ناراحت شدیم اما از اینکه اسکوچیچ دوست داشتنی با برد کرواسی خوشحال شده بهش تبریک می گیم اسکوچیچ برات آرزوی موفقیت داریم چون با مرامی صبوری و با شخصیت
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    نشون میده بی خودی از مربیان کروات تعریف نمیکنند.چه بسا تیم ایران هم با اسکوچیچ شکوفا میشد.
  • نوید IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    سلام کرواسی سلام مدریچ تبریک. به تیم. بزرگ. کرواسی. مخصوصا. دروازبان. بی بدیل کرواسی
  • پدرام CA ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    جالب اینه که این بابا هیچ چیزی در رفتارش یا کیفیت کارش یا تعهد کاریش وجود نداره که مستوجب این همه عنادی باشه که در ایران دید. شاید هموطن بودن با برانکو محرک این دشمنی های غبر قابل توجیهی بود که دید. مسلما در هر جای دیگه دنیا همچین مربی با جنین خصوصیات و عملکردی رو حلوا حلوا میکردند. اما در ایران از مجموع 20 سال کارش، یک نیم فصل با خونه به خونه (ازقضا با نتایج درخشان)،و علیرغم درخشانترین نتایج با تیم ملی، یک شکست بعد از صعود رو پیرهن عثمون کردند و شد آنچه شد.
  • غلامعلی اسدی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    فوتبال خوبی درمجموع تیمی خوب بود
  • مرتضی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    به نظرم کره جنوبی حذف کرد برزیل را غرور غرور غرور واقعا برزیل عالی بود ولی بعد از سه بازی از تیم بودن فاصله گرفتن و فقط رو ستاره هاشون حساب کردن فوتبال ورزش گروهیه کرواسی هرچه گذشت تو بازی‌ها بیشتر تیم شدن مزدشون هم تا اینجا گرفتن مثل مراکش اگه قرار باشه شگفتی ادامه دار باشه باید فینال مراکش و کرواسی را ببینیم واقعا کی فکرشو می‌کرد مراکش بیاد تو چهارتا الان برای یه عده ای هم تو کشورمون خوب شد بامربی محبوبشون ما مراکش بردیم 4سال پیش پس باید حمایت کنیم از کی روش بزرگ🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی