نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مانوئل نویر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مانوئل نویر که می‌خواست با اسکی کردن کمی حال خود را بهتر کند و درد حذف شدن در مرحله گروهی جام‌جهانی را از بین ببرد، دچار مصدومیت شد و حالا بقیه فصلش در بایرن مونیخ را هم از دست داد.

مانوئل نویر، کاپیتان آلمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در سفر تفریحی و در حین اسکی دچار سانحه شد و پایش شکست. او حالا بقیه فصلش در بایرن مونیخ را از دست خواهد داد.

نویر و آلمان پس از خروج شرم‌آور از مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲، قطر را ترک کردند و به خانه برگشتند. نویر ۳۶ ساله برای اینکه کمی ذهن خود را آرام کند و درد حذف زودهنگام از جام‌جهانی را کاهش بدهد به اسکی رفت و دچار اتفاق بدتری شد.

او عکسی از خودش در بیمارستان را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «سلام بچه‌ها، چه می‌توانم بگویم، قطعا می‌شد پایان سال کمی بهتر پیش برود... به تور اسکی رفته بودم تا کمی ذهنم را آزاد کنم اما از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. عمل دیروزم خوب پیش رفت. از دکترها متشکرم اما خیلی دردناک است که بدانم فصل جاری برایم به اتمام رسیده است.»

مصدومیت عجیب و غریب در اسکی/ فصل برای کاپیتان به پایان رسید!

الیور کان، مدیرعامل بایرن گفت: «خبر مصدومیت مانوئل همه ما را شوکه کرد. ما در کنار او خواهیم بود و او را در مسیر بازگشتش همراهی می‌کنیم. او از این مصدومیت جدی بهبود می‌یابد و مثل همیشه باقدرت به میادین باز می‌گردد.»

نویر از زمان پیوستنش به بایرن از شالکه در سال ۲۰۱۱، تنها در فصل اولش نتوانست جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر ببرد. او از آن زمان تاکنون در هر ۱۰ دوره، قهرمانی آلمان را بدست آورد و همچنین دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی