نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده اصرار سرمربی پرسپولیس به ستاره تیمش/ چشم یحیی ترسید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پرسپولیس اصلا دوست ندارد از احمد گوهری در دربی استفاده کند.

لیگ برتر بعد از وقفه ای طولانی مدت قرار است از 28 آذر از سر گرفته شود و در هفته دوازدهم دو تیم بزرگ پایتخت باید به مصاف هم بروند. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و استقلال هم در رده دوم قرار دارد. از همین رو نتیجه این دربی از اهمییت خاصی برای دو تیم برخوردار است.یکی از بزرگترین نگرانی‌های یحیی گل محمدی برای این بازی به مصدومیت دو مهره کلیدی تیمش برمی‌گشت. میلاد سرلک بعد از مدت‌ها مصدومیت به تمرینات گروهی برگشته و تقریبا خیال یحیی از بابت بازیکن محبوبش راحت شد.

حتی اگر سرلک هم به دربی نمی‌رسید، دست گل محمدی برای پر کردن جای خالی این بازیکن باز بود.از همین رو یحیی به شدت نگران وضعیت علیرضا بیرانوند بود که در جام جهانی مصدوم شد و حتی گفته می‌شد احتمال دارد به دربی نرسد. علیرضا قرار نبود به دلیل مشکلات تنفسی در بازی مقابل آمریکا به میدان برود ولی با این حال تبعات احتمالی را پذیرفت و در آن بازی به میدان رفت.

حالا و بعد از بازگشت بیرانوند به تمرینات پرسپولیس، او این روزها با ماسک مخصوص تمرین می‌کند و برای دربی پیش رو آماده می‌شود. علیرضا بعد از شکستگی بینی کمی‌با مشکلات تنفسی مواجه شد و قرار بود خیلی زود بینی اش را جراحی کند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند در آستانه از دست دادن دربی قرار بگیرد، چرا که بعد از عمل جراحی حدود یکماه نمی‌تواند در میادین حاضر باشد.

پشت پرده اصرار سرمربی پرسپولیس به ستاره تیمش/ چشم یحیی ترسید!

دربی ۲۹ آذر اهمییت فوق العاده ای دارد و برنده این بازی می‌تواند تا حدودی قهرمانی خود را در نیم فصل مسجل کند. از طرفی گلر دوم پرسپولیس یعنی احمد گوهری در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس بسیار ضعیف کار کرده و در بازی مقابل شمس آذر قزوین دو اشتباه وحشتناک منجر به گل داشت.

همین موضوع باعث شده تا نگرانی‌های گل محمدی در صورت غیبت بیرانوند بیشتر شود. عملکرد بسیار ضعیف گوهری در تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس باعث شد تا چشم یحیی بترسد و از آنجاییکه نتیجه این دربی برای او بسیار مهم است، اصلا نمی‌خواهد بازنده این دیدار حساس شود.

از همین رو یحیی وقتی متوجه شد اوضاع گلر دومش خوب نیست و فاصله او با بیرانوند زیاد است، از ستاره ملی پوش تیمش درخواست کرد تا جراحی بینی اش را کنسل کند و در دربی به میدان برود. علیرضا هم قبول کرد تا ریسک این موضوع را به جان بخرد و پرسپولیس را در دربی همراهی کند. بیرانوند تا پایان هفته یازدهم بهترین گلر لیگ بوده و بیشترین کلین شیت را داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی