نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جود بلینگام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انگلیس باز هم نتوانست جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به خانه ببرد اما جود بلینگام، جوان آینده‌داری که با عملکردهای تماشایی‌اش در این تیم بازی کرد، هنوز راه درازی برای کسب بزرگترین افتخارها دارد.

به عقیده خیلی‌ها جود بلینگام، بهترین هافبک جهان می‌شود. این جوان ۱۹ ساله که فوتبال را از هشت سالگی در آکادمی بلینگام آغاز کرد، در ۱۶ سالگی اولین بازی حرفه‌ای خود را در تیم بلینگام انجام داد و رکورد جوان‌ترین بازیکن باشگاه را از آن خود کرد.

باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب این ستاره نوظهور بودند ولی خودش ترجیح داد به دورتموند بپیوندد و معتقد بود که در بوندسلیگا می‌توان رشد کرد و آلمانی‌ها برای پرورش استعداد بهترین هستند.

بلینگام با ۱۷ سال و ۳۴۹ روز سن در یورو ۲۰۲۰ از روی نیمکت آمد و برای انگلیس مقابل کرواسی بازی کرد و تبدیل به جوان‌ترین بازیکن یورو شد. از همان زمان جایگاه خود را در ترکیب ساوت‌گیت تثبیت کرد. او در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خوش درخشید و به گفته گرت ساوت‌گیت، سرمربی سه‌شیرها، جود بلینگام نوجوانی است که می‌خواهد در ترکیب اصلی تمام بازی‌ها حضور داشته باشد، خودش کرنرها را بزند و تیم را رهبری کند.

انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست از فرانسه از جام‌جهانی ۲۰۲۲ خداحافظی کرد اما جود بلینگام هنور راه زیادی در پیش دارد تا استعداد بی‌نظیرش را در صحنه‌های بزرگ به نمایش بگذارد و در مسیر فوق‌ستاره شدن پیش برود.

جود بلینگام

جود بلینگام

جود بلینگام

جود بلینگام

جود بلینگام

جود بلینگام

عکس‌های جود بلینگام در جام‌جهانی/ کم‌سن و آینده‌دار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی