نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بهترین مهره استقلال در دربی نیمکت‌نشین است/ ساپینتو نباید ترکیب دو بازیکنش را به هم بزند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: در مقایسه نیمکت کادر فنی دو تیم پرسپولیس و استقلال به وضوح می‌توان دریافت که سرمربیان دو تیم به لحاظ روحی روانی به هیچ عنوان برای دربی شرایط یکسانی ندارند.

علی چینی، مربی و بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال برای رسیدن به دربی اظهار داشت: تنها نقطه نگران کننده برای استقلال مصدومیت عارف غلامی و ابوالفضل جلالی است که امیدوارم این دو بازیکن ظرف روزهای آینده به شرایط مطلوب برسند. چون حضور هر دوی آنها در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس می تواند ضامن موفقیت بچه های تیم باشد.

وی افزود: البته یزدانی و مرادمند قطعاً می‌توانند ذخیره های خوبی برای استقلال و جایگزینی عارف غلامی باشند اما با توجه به انجام ۱۱ مسابقه گذشته با حضور عارف غلامی و سیلوا قطعاً هماهنگی بین دو مدافع میانی تیم از هر نظر با حضور غلامی شرایط بهتری را برای استقلال در این بازی حساس به وجود می‌آورد. چون کوچکترین ناهماهنگی و یک اشتباه ظرف یک ثانیه می‌تواند کار دست استقلال بدهد و زحمات همه تیم را هدر بدهد.

بهترین مهره استقلال در دربی نیمکت‌نشین است/ ساپینتو نباید ترکیب دو بازیکنش را به هم بزند

مربی اسبق استقلال اضافه کرد: منکر توانایی‌های مدافعان حاضر روی نیمکت استقلال نیستم و قطعاً آن‌ها هم شرایط خیلی خوبی دارند اما در طول این بازی حساسی که نتیجه آن می‌تواند تاثیر زیادی در ادامه مسابقات استقلال داشته باشد بهتر است که تیم با شرایط قبل و هماهنگی های ایجاد شده ظرف این چند ماه بین نفراتش به میدان برود.

چینی همچنین با اشاره به بازیکنان خط هافبک و حمله استقلال خاطرنشان کرد: حضور روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و بقیه بچه ها در خط هافبک شرایط کمربند میانی استقلال را در وضعیت خیلی خوبی قرار می‌دهد و قطعاً این بازیکنان هم می‌توانند ارتباط خوبی با خط دفاعی داشته باشند و هم در بازیسازی برای مهاجمان تاثیر گذار شوند.

وی ادامه داد: در خط جلو هم با حضور محمد محبی، مهدی قائدی و امیرارسلان مطهری مشکلی برای گلزنی وجود ندارد. فقط باید قدر موقعیت ها را در دربی دانست. در این صورت می‌توان به گل رسید و باید توجه داشت پیروزی در چنین مسابقاتی با یک گل هم همان سه امتیاز پیروزی با چند گل را دارد. فقط کافی است در این بازی اول اشتباه نکنیم و دوم قدر موقعیت ها را بدانیم.

بهترین مهره استقلال در دربی نیمکت‌نشین است/ ساپینتو نباید ترکیب دو بازیکنش را به هم بزند

مربی فوتبال کشورمان همچنین درباره وضعیت دو تیم روی نیمکت به نکته جالبی اشاره کرده و یادآور شد: بارها در طول سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که سرمربی پرسپولیس در روزهای دربی آرامش لازم را نداشته و معمولاً نسبت به بازی مقابل استقلال تیمش را دست به عصا به میدان فرستاده است. اما در نقطه مقابل با شناختی که در ۱۲ بازی استقلال در لیگ و سوپرجام پیدا کرده ایم مطمئن هستیم که بهترین مهره تیم استقلال به لحاظ روحی روانی روی نیمکت است و او کسی نیست به جز ساپینتو.

چینی در پایان افزود: قطعاً روحیه بالا، جنگنده و تهاجمی سرمربی استقلال در دربی می‌تواند یکی از فاکتورهای مثبت استقلال برای کسب پیروزی در این دیدار شش امتیازی باشد. استقلال با برد در دربی می‌تواند استارت موفقی برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل و در ادامه تکرار قهرمانی فصل گذشته اش را بزند و ساپینتو این را به خوبی می‌داند و در دیدارهای حساسی مانند سوپرجام به خوبی از پس روزهای حساس برآمده ست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • آشنا روشنا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    تا ببینیم.
  • امیر علی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    ای خداااا علی چینی شده کارشناس چقدر دبیرستان تلاش اول کوهسنگی مشهد دست مینداختیمش... اما بنده خدا خیری از زندگیش ندید فوتبالیست خوبی بود اما انتخاب اشتباه و پیچ مهره شدن به نیمکت استقلال فوتبالش رو نابود کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی