استقلال در بن‌بست/ خطر کسر امتیاز بیخ گوش آبی‌ها!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال مشکلات مالی شدیدی دارد و خطر کسر امتیاز به خاطر پرونده استراماچونی آنها را تهدید می کند.

چندی پیش گفته شد که مسئولان استقلال آنقدر به خاطر بدهی‌های باشگاه عاجز مانده‌اند که چاره‌ای جز گرفتن وام‌های کلان ندارند! به همین دلیل هم در اتاق فکر باشگاه نشستند و در مورد نحوه گرفتن وام تصمیم گرفتند.  اما خیلی از انتشار این خبر نگذشت که کارشناسان فوتبال در خصوص این تصمیم مسئولان استقلال موضع سفت و سختی گرفتند با این ادله که استقلال با کدام پشتوانه مالی می‌تواند این وام را از آن خود کند! در حالی که سود سالانه وامی که قرار است بگیرد نزدیک پنجاه و شش میلیون تومان می‌شود! به همین دلیل هم ماجرای گرفتن وام میلیاردی استقلال مسکوت ماند تا دیروز که این بحث در هیئت مدیره استقلال مطرح شد و به‌دنبال آن تعدادی از اعضای تیم استقلال مخالفت علنی خود را با این طرح مطرح کردند. به این معنا که اصلاً با گرفتن وام کلان موافق نیستند! در چنین شرایطی حالا فتح‌الله‌زاده مانده و طرحی که استقبال چندانی از آن نشده است. اما این در حالی است که مجمع استقلال که مسئول رسیدگی به مشکلات مالی این باشگاه است هیچ طرحی برای برطرف کردن مشکلات مالی و پرونده‌های تلنبارشده ندارد.  

البته باید این نکته را متذکر شد که خطر کسر امتیاز به خاطر پرونده مالی استرا درست بیخ گوش استقلال است و زنگ خطرش خیلی وقت پیش به صدا درآمده است. پرونده‌های مالی به اضافه نارضایتی مالی بازیکنان استقلال که چندی پیش نیز با همین بهانه اعتصاب کردند، فتح‌الله‌زاده را تا حدی تحت فشار قرار داده که چندین بار خبر استعفایش دست به دست چرخید اما هیچ گاه توسط او تأیید نشد! 

فتح‌الله‌زاده فعلاً کجدار و مریز رفتار می‌کند تا شاید ناجی از راه برسد و برای پرونده‌های مالی برنامه‌ای داشته باشد. تا اینجای کار طرح گرفتن وام به بن‌بست خورده است، تنها خبری که کمی برای استقلال امیدوارکننده بود اینکه مربیان و بازیکنان خارجی استقلال مقداری از طلب خود را گرفته‌اند تا هوس رفتن به کشورشان و ترک تمرین استقلال به سرشان نزند. 

با مرور آنچه با محتوای پرونده مالی استقلال مطرح شد به این نتیجه می‌رسیم پذیرش میز مدیریت در ورزش فوتبال بدون مطالعه کافی و بررسی طراز مالی باشگاه صورت می‌پذیرد و مدیران ما بدون اینکه زحمتی بابت مطالعه پرونده‌های مالی به خود دهند، پست مدیریت را برعهده می‌گیرند و سر بزنگاه تنها راهکاری که به ذهنشان می‌رسد، استعفا و رها کردن مسئولیتی است که خودشان آن را بدون هیچ اجباری پذیرفته‌اند. اوضاع نابسامان استقلال با پرونده‌های مالی سنگین فقط یک استعفا کم دارد که اگر آن هم توسط فتح‌الله‌زاده ارائه شود، استقلال می‌ماند و کلی مشکلات که هیچ کس حاضر نیست قدمی برای رفع آن بردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    در خصوص پاراگراف آخر این مطلب ، باید به نقش طرفداران متعصب و شاید هم ساده لوح اشاره کرد که تحت هر شرایطی از مدیران فاسد و ناتوان حمایت می کنند و نمی‌توانند نگرش منطقی به موضوعات باشگاه داشته باشند . اوضاع اسفبار امروز تیم استقلال ، نتیجه گندکاریهای جناب آجرلو با حمایت های کورکورانه طرفداران ساده لوح است که با ساده ترین روش گول بازی جناب سردار را خوردند .
  • کوهمره جروق IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    خوب بلد هستند افکار عمومی را فریب بدن.کم از بیت المال برداشید باز دوبار میخواهید دست درازی کنید. هیچ کسر امتیازی هم در کار نیست.اینا بهونه هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی