نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
۱ |
۰
علاقه ستاره پرسپولیسی به مراکش به یک دلیل خاص
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان دوست دارد مراکش قهرمان شود، چرا که سرمربی سابقش در این تیم کار می‌کند.

جام جهانی به اوج حساسیت رسیده و فقط ۴ بازی تا پایان این رقابت های جذاب باقی مانده است. بازی‌های مرحله نیمه نهایی از فردا شب آغاز می‌شود و در این مرحله آرژانتین به مصاف کرواسی و فرانسه هم به مصاف مراکش می‌رود.

مراکش بدون شک شگفتی ساز این دوره از بازی‌ها بوده و جدا از حذف بلژیک پرستاره در مرحله گروهی، موفق شد دو غول دیگر فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال را هم شکست دهد و برای اولین بار به جمع ۴ تیم نهایی جام جهانی برسد. ولید الرکراکی سرمربی این تیم که عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشته، این روزها خیلی مورد توجه رسانه‌ها در دنیا قرار گرفته و هنر مربیگری خود را هم نشان داده است.

خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال در بین ایین ۴ تیم باقی مانده طرفدار فرانسه و آرژانتین هستند و دوست دارند این دو تیم مطرح به فینال بیایند. با این حال یکی از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی هم حاضر بوده، از طرفداران سرسخت مراکش و ولید الرکراکی است. رامین رضاییان ستاره سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان که در جام جهانی موفق به گلزنی هم شد، دوست دارد مراکش با شکست فرانسه پرقدرت راهی فینال شود و حتی به مقام قهرمانی هم برسد.

دلیل طرفداری رامین از مراکش به ارتباط خوب این بازیکن با ولید الرکراکی سرمربی این تیم برمی‌گردد. چند سال پیش الرکراکی در تیم الدحیل مربی رامین رضاییان بود و نه تنها از رامین همواره به عنوان بازیکن فیکس استفاده می‌کرد، بلکه ارتباط خوبی هم با ستاره ایرانی تیمش داشت. همین موضوع باعث شده تا رضاییان دوست داشته باشد مراکش راهی فینال شود و از این تیم و البته سرمربی‌اش حمایت خواهد کرد.

علاقه ستاره پرسپولیسی به مراکش به یک دلیل خاص

علاقه ستاره پرسپولیسی به مراکش به یک دلیل خاص

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میهمان IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    شاید شگفتیهای این جام تکمیل بشه و یه تیمی جام را به خانه ببره که تا حالا نبرده. یعنی کرواسی یا مغرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی