نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آخرین خبر درباره فروش باشگاه منچستریونایتد/ این فصل تمام نشده...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا گلیزرها خواهان فروش کامل منچستریونایتد تا پایان ماه مارس هستند، ولی قیمت ۷ میلیارد پوندی باشگاه غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

جوئل و اورام گلیزر در پایان ماه گذشته تصمیم گرفتند باشگاه را وارد بازار کنند. گروه سرمایه‌گذاری بانکی «راین» اکنون به عنوان مشاور مالی خانواده عمل می‌کند و ارزش باشگاه را بین ۶ تا ۷ میلیارد پوند ارزیابی کرده است.

اما به گزارش «اتلتیک»، کارشناسان مالی احساس می‌کنند که قیمت درخواستی ممکن است با توجه به قیمت سهام باشگاه کمی بالا باشد. از زمان اعلام فروش باشگاه، قیمت سهام یونایتد از ۱۰٫۶۱ پوند به ۱۶٫۲۸ پوند افزایش یافت، اما احساس می‌شود که قیمت باید بیشتر از اینها افزایش می‌یافت تا تقاضای ۷ میلیارد پوندی را منعکس کند. در واقع، قیمت سهام در هفته گذشته از ۱۸.۵۰ پوند پایین‌تر آمده است.

در حالی که ممکن است صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی علاقه‌مند به خرید این باشگاه باشد، کمیته عالی قطر بر این باور است که قیمت باشگاه‌های لیگ برتر بسیار بالاست. و سرمایه‌گذارانی از دوبی بیشتر به گردشگری علاقه‌مند هستند. این موضوع درها را به سوی دیگر افراد باز می‌کند. با وجود قیمت هنگفت باشگاه، مشتری‌ها کم نیستند.

سر جیم رتکلیف در تابستان برای خرید باشگاه به سراغ گلیزرها رفت، هرچند احتمالاً به کمک سایر سرمایه‌گذاران نیاز خواهد داشت. موکش آمبانی، تاجر هندی با سرمایه ۷۳ میلیارد پوندی، نیز به عنوان یکی از علاقه‌مندان احتمالی معرفی شده است. همچنین گزارش شد که فیس‌بوک و آمازون هم می‌خواهند شانس خود را برای خرید باشگاه امتحان کنند، اگرچه سخنگوی آمازون از اظهار نظر در مورد این شایعه خودداری کرد. اپل و زارا هم شایعه خرید منچستریونایتد را رد کردند. همچنین ممکن است پیشنهادهایی از سرمایه‌داران مختلف آمریکایی که در اوایل سال جاری برای خرید چلسی تلاش کردند، وجود داشته باشد.

با این حال، راین هنوز مذاکرات جدی با هیچکدام از مشتری‌ها انجام نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی