نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل محمدی: هیچ تضمینی برای موفقیت پرسپولیس نمی‌دهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی چهارشنبه ۲۲ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

بالاخره مانوئل ژوزه پرتغالی از هدایت پرسپولیس کنار گذاشته شد و مدیران باشگاه بعد از ۶ باخت و نتایج دور از انتظار، یحیی گل‌محمدی را رسما به‌عنوان سرمربی سرخ‌پوشان تهران اعلام کردند . البته داستان انتخاب یحیی هم در نوع خود جالب بود ولی با این حال گل‌محمدی تیتر اول  روزنامه خبرورزشی بود که به عنوان نفر اول روی نیمکت پرسپولیس نشست. او  اعتقاد داشت پرسپولیس اصولی  بسته نشده، تیم به اصطلاح  بالانس نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت پرسپولیس نمی‌دهد.  جالب است بدانید پرسپولیس در این فصل با ۵۰ امتیاز مقامی بهتر از رده هفتمی را حاصل نکرد و نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

رویانیان: پروین بکن باوئر است
یکی دیگر از تیترهای خبرورزشی در مورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود. محمد رویانیان بعد از این که یحیی گل‌محمدی را سرمربی تیم کرده بود علی پروین را به عنوان مدیر فنی سرخ‌پوشان منصوب کرد و گفته بود پروین بکن باوئر پرسپولیس است و با او پرسپولیس به آرامش خواهد رسید. گرچه این پست مدیر فنی را ابتدا پروین پذیرفت ولی در نهایت این سمت را رد کرد تا پرسپولیس فصل دوازدهم  عملکرد خوبی را نداشته باشد.

سرنوشت ایران دوباره به بحرین گره خورد
تیم ملی کشورمان با کارلوس کی‌روش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴  باید به مصاف تیم ملی بحرین می‌رفت به همین دلیل یکی دیگر از تیترهای روزنامه خبرورزشی در چنین روزی به تیم ملی اختصاص داشت و ما نوشتیم یکی برای صعود می‌جنگد و دیگری برای انتقام؛ سرنوشت ایران دوباره با بحرین گره خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسداله یاوری IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    سلام آقای یحیی گل محمدی بهترین مربی هس البته نیازبه حمایت وپشتبانی داره هرکار
  • حسین‌ذبیحی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    گل‌محمدی گفته‌تیم‌بالانس نیست!!مگه‌توخودت بالانسی؟کجاوپیش کدام مربی سرشناس ودرکدام کشورصاحب نام مربیگری رااموختی ومدرک گرفتی؟فقط توایرانه که امثال شما فوتبالتان تمام میشودیکشبه میشوی سرمربی!
  • سعید IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    جناب گل محمدی امباپه ومدریچ رو اضافه کنی چراخات بلانسه ..ولمون کن این شرایط برا همه است اگه سرمربی پیکان بودی لابود میگفتی که تیم چرخ نداره ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی