نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
رقابت طارمی و مهاجم بارسلونا بر سر انتقال بزرگ/ دلیل انتخاب ستاره ایرانی مشخص شد!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال تصمیم دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم به خدمت بگیرد.

مصدومیت گابریل ژسوس در جام‌جهانی بدترین خبر ممکن برای میکل آرتتا بود. سرمربی اسپانیایی آرسنال که این روزها تیمش در صدر جدول لیگ جزیره است حساب ویژه‌ای روی درخشش این مهاجم برزیلی در خط حمله تیمش داشت، اما حالا او با مصدومیت مواجه شده و در این شرایط گفته می‌شود حداقل سه‌ ماه از میادین دور خواهد بود.

سایت فوتبال لندن در گزارشی از وضعیت گزینه‌های جانشینی ژسوس می‌نویسد: «آرسنال در خط حمله خود دچار بحران شده و در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به‌دنبال راه‌حلی کوتاه‌مدت برای حل این مشکل خواهد بود. یکی از گزینه‌های این تیم مهدی طارمی است که به‌نظر می‌رسد دوباره به توپچی‌ها لینک شده و این احتمال وجود دارد که در ژانویه این مهاجم ایرانی که در پورتو پرتغال بازی می‌کند، راهی لندن شود. قرارداد او ۱۸‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و در این شرایط پورتو اگر نتواند او را برای تمدید آن متقاعد کند بهترین راه‌حل برای آنها فروش او خواهد بود. البته طارمی تنها گزینه آرسنال نیست و درکنار او این تیم شرایط فران تورس از بارسلونا و گونسالو راموس از بنفیکا را نیز زیرنظر دارد.

البته خرید این دو بازیکن نیاز به بودجه زیادی دارد و طارمی در این شرایط گزینه به‌صرفه‌تر و بهتری محسوب می‌شود. تورس فصل قبل راهی بارسا شد و در این مدت نمایش قابل‌قبولی ارائه کرده است، اما ترافیک خط‌حمله این تیم ممکن است او را مجبور به ترک نوکمپ کند. درنهایت باید دید آرتتا برای حل مشکل تیمش در خط حمله به سراغ کدام بازیکن خواهد رفت تا بتواند همچنان به یکه‌تازی خود در صدر جدول لیگ برتر ادامه دهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی