عکس| رونالدو با جت شخصی قطر را ترک کرد/ CR7 همچنان در شوک
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ آن گونه که کریستیانو رونالدو می‌خواست پیش نرفت و او در حالی که یکی از مهره‌های ثابت تیم سانتوس نبود، در دقایق پایانی بازی با مراکش نتوانست به بقای تیمش در جام کمک کند و همراه با پرتغال از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند تا با اشک زمین بازی را ترک کند. او جزو آن دسته از بازیکنان پرتغال بود که همراه با اعضای تیم، قطر را ترک نکردند.

کریس یک روز بیشتر از اعضای تیم در قطر ماند تا یک روز بیشتر همراه با خانواده خود در این کشور حضور داشته باشد. او و تمام اعضای خانواده‌اش روز گذشته با جت شخصی و از طریق فرودگاه قطر، این کشور را به مقصد پرتغال ترک کردند.

در حالی که بعد از حذف پرتغال، شاهد مطرح شدن شایعات بسیاری در مورد رونالدو هستیم، این بازیکن ترجیح داده تا در آرامش، چند روزی را کنار خانواده خود سپری کند. خبر ترک قطر نیز از طریق ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده، به اطلاع رسانه‌ها رسید؛ ویدیویی که ابتدا آن را جورجینا، همسر رونالدو در اینستاگرام منتشر کرده بود. در این ویدیو، خانواده رونالدو همراه با کیف‌های مسافرتی خود در حال سوار شدن به جت شخصی فوق ستاره پرتغال هستند.

حالا باید دید در بازگشت از جام جهانی و پس از پشت سر گذاشتن دوران استراحت، رونالدو چه تصمیمی در مورد آینده خود خواهد گرفت. آن چه که مشخص است، کریس در منچستر جایی نخواهد داشت و اخبار زیادی پیرامون حضور وی در کشور عربستان به گوش می‌رسد.

عکس| رونالدو با جت شخصی قطر را ترک کرد/ CR7 همچنان در شوک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی