نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پشت پرده بالا و پایین انداختن کی‌روش در قطر/ محصولی مشترک از ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از انتقادات وارده به تیم ملی ایران در کوران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بالا و پایین انداختن کارلوس کی‌روش بود!

بازیکنان تیم ملی ایران پس از یک برد مقابل تیم ضعیف ولز از خود بی خود شده و کارلوس کی‌روش را جلوی چشمان کلی تماشاگر بالا و پایین انداختند. یک شادی زودهنگام و اغراق شده که منتقدان اعتقاد داشتند زمینه ساز شکست عجیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا شد.

از بخت بد ملی پوشان ایرانی، مراکشی‌ها در جای مناسب این اقدام را دوبار تکرار کردند. مراکشی‌ها اما درست زمانی سرمربی خود را با شادی بالا و پایین انداختند که توانستند اسپانیا را حذف کرده و به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کنند. یک شادی واقعی و طبیعی که با نتایج مراکش در این تورنمنت همخوانی داشت و برای سرمربی مورد علاقه ملی‌پوشان ترتیب داده نشده بود.

در همین رابطه شنیدیم شادی عجیب و غریب و بالا و پایین انداختن کارلوس کی‌روش به پیشنهاد دو بازیکن با تجربه یا به عبارت بهتر کاپیتان‌های اول و دوم تیم وسط زمین بوده است. گویا احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد از همبازیان خود خواسته بودند به پاس شکست دادن تیم ملی ولز این گونه از کارلوس کی‌روش تقدیر شود.

البته بالا و پایین انداختن کارلوس کی‌روش در جام جهانی گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده است. بازیکنان تیم ملی ایران پس از پیروزی یا به عبارت بهتر گل به خودی مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سن پترزبورگ، وسط زمین جمع شدند و با بالا انداختن کارلوس کی‌روش، جشن بزرگی برپا کردند!

در روسیه هم خیلی زود جشن گرفتیم و نتوانستیم در ادامه به دور حذفی صعود کنیم و این اتفاق دوباره در جام جهانی قطر تکرار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • الحسود لایسود IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    حسود هرگز نیاسود خوب بابا این که چیزی نیست به بچه های تیمتون بگید اگر تونستن مقابل استقلال در دربی مساوی بگیرن یحیی رو همینجوری بندازن بالا بیارن پائین هی بندازن بالا بیارن پایین تا دلتون خنک بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی