نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
تیم ملی هم به متروپل و سینمارکس می‌پیوندد/ این ۳ نفر صلاحیت بازگرداندن کی‌روش را نداشتند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با اعلام عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال کشورمان فعلا کمیته‌ای با این عنوان در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

در روزهای پیش از عقد قرارداد رسمی فدراسیون با کارلوس کی‌روش، برخی اعضای کمیته فنی با برکناری اسکوچیچ مخالف بودند.

در طول ماه‌های اخیر پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون با مطرح شدن بازگشت کی‌روش به راس کادر فنی تیم ملی اختلافاتی بین اعضای کمیته فنی با رئیس جدید به وجود آمد. کمیته ای ۷ نفره متشکل از ابراهیم قاسمپور، علی اصغر مدیرروستا، پرویز مظلومی، مرتضی محصص، حمید استیلی، میرشاد ماجدی و عزت اللهی که اکثر آن‌ها حمایت قاطع شان را از اسکوچیچ اعلام کرده و معتقد بودند در فاصله کم تا جام جهانی نباید به کادر فنی تیم ملی دست زد.

ابراهیم قاسمپور یکی از اعضای این کمیته در گفتگو با خبر ورزشی، در این باره که آیا در این حد فاصل فعالیت مفیدی در کمیته فنی انجام شده یا نه اظهار داشت: «از روزی که مهدی تاج رئیس فدراسیون شد و کی‌روش قراردادش را منعقد کرد کسی از فدراسیون با بنده و آقایان مدیر روستا، استیلی و ماجدی تماس نگرفته و ما را برای دیدار یا جلسه حضوری به جایی دعوت نکرده اند.

محصص و پرویز مظلومی

وی در توضیح این موضوع که کمیته فنی در این مدت چه فعالیت‌هایی انجام می داده یا چه کمکی به کادر فنی تیم ملی انجام داده گفت: هیچ ارتباطی بین ما و کادر فنی تیم ملی وجود نداشت. همه می دانند ما مخالف تغییر سرمربی تیم ملی بودیم اما روسای جدید تصمیم گرفتند تنها با تعدادی از اعضا در این باره هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورند».

به یاد داریم مهدی تاج در ارتباط با نظر کمیته فنی درباره کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود این کمیته مخالفتی با حضور کی‌روش نداشته است که ابراهیم قاسمپور در این باره توضیح داد: «من در این باره اطمینان کامل ندارم اما از جمع هفت نفرۀ ما، ظاهراً آقایان با مظلومی، محصص و عزت اللهی تماس گرفته بودند و پس از گرفتن موافقت شان در ارتباط با حضور کی‌روش از آنها خواسته اند که این موضوع را به صورت مکتوب به رئیس فدراسیون اعلام و زیر آن را امضا کنند. اما نکته مهم این است که اگر هم چنین اتفاقی رخ داده باشد که من قطعیت آن را نمی دانم باز هم این سه نفر نسبت به تعداد هفت نفره کمیته در اقلیت بودند و صلاحیت این کار را نداشتند.

مهدی تاج و وزیر ورزش

نکته دیگر در ارتباط کمیته فنی فدراسیون فوتبال موضوعی است که کارشناسان فوتبالی طی مدت زمان بازگشت تیم ملی از جام جهانی عنوان می کنند. اینکه چرا هیچ سوال و جوابی از کادر فنی تیم ملی صورت نگرفت. عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این باره که آیا این کمیته در حال حاضر فعالیت دارد یا نه گفت: وقتی نه ما به فدراسیون می رویم نه کسی سراغ مان را می گیرد معنی آن غیر از منحل شدن کمیته نیست. آقایان هم که در این باره روزه سکوت اختیار کرده‌اند تا احتمالاً مثل سایر مسائل با مرور زمان همه چیز از ذهن مردم خارج شود».

قاسمپور با ذکر چند مثال در این ارتباط گفت: «کلا ما عادت داریم اینچنین مسایل مثل سقوط ساختمان متروپل، سینما رکس آبادان  را پس از مدتی فراموش کنیم. حالا هم به نظر می رسد کسی کاری با نتایج تیم ملی ندارد تا با اتفاقات جدید همه چیز در گذر زمان حل و فصل شود».

ناگفته نماند؛ کادر فنی تیم ملی فوتبال پس از بازگشت از قطر بدون حضور در هیچ نشست خبری و مصاحبه با رسانه‌ها تهران را ترک کرده و هنوز توضیحی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته تیم‌های ملی درباره دلایل عدم صعود تیم ایران به دور بالاتر عنوان نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زهرا مرادی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    زهرا مرادی
  • مافیای تاج و ساکت IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    خوب این یعنی مافیا مگه چیز دیگه ای هم میشه گفت ؟! اما یادمون نره آقای قاسم پور که جنابعالی و کمیته فنی استارت تضعیف تیم ملی و سرمربی محترمش آقای اسکوچیچ رو زدید حافظه تون ظاهراً ضعیف تشریف دارن ؟! در ضمن وقتیکه یه کوه نامرئی پشت تاج و رفقا هستش که بهش تکیه کردن و رسانه های عزیزی که خودشون رو به خواب زمستانی زدن و با سانسور مخالف اینها رو ساپورت میکنن خوب بایدم امیدی نباشه ؟
  • م.ر. IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    قاسمپور هم مانند محمد نوری و برادران فنونی زاده و حسن روشن خیلی زیاد مصاحبه می‌کند بنده هم اعتقاد دارم که کل فدراسیون و زیر مجموعه اش باید عوض شوند ولی امثال قاسم پور روزی سه یا چهار بار مصاحبه می‌کند و درباره همه چیز و همه کس صحبت می‌کند مانند همان چهار نفری که اسمشان را اول نظرم اوردم
  • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    مگه همین شما نبودین که مصاحبه از قاسمپور کار کردین و گفته بود الان شرایط تیم اوکیه کیروش کارش رو بلده خداییش چند چندین؟؟؟؟؟ یکی از بهترین تصمیمها تعویض اسکوچیچ بود چرا به این دلیل که با اون وضعیت آشفته تیم معلوم نبود چه اتفاقاتی خواهد افتاد
    • ولی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      تحقیر آمیزترین شکست فوتبال دست آورد کیروش جون تونه هنوز دارید به اسکوچیچ ایراد میگیرید ؟!! رو که نیست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی