نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
باقری: برای حضور در پرسپولیس منتظر تماس کسی نیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۲۳ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

کریم باقری مربی پرسپولیس در خصوص حضورش در این تیم همراه با گل‌محمدی گفته بود من برای حضور در پرسپولیس منتظر تماس کسی نیستم و این تیم را مثل خانه خودم می‌دانم و معتقدم هرچقدر که به ژوزه پرتغالی فرصت دادند باید به یحیی گل‌محمدی هم فرصت بدهند تا بتواند کارش را انجام دهد.

تولدت مبارک اسطوره
برگزاری جشن تولد زنده‌یاد ناصر حجازی در قطعه نام‌آوران یکی دیگر از تیترهای روزنامه خبرورزشی بود و ما نوشتیم جشن تولد ناصر خان ساعت ۱۴ در قطعه نام‌آوران و یکی از صحبت‌های قدیمی ناصر حجازی را منتشر کردیم که در آن گفته بود می‌توانستم به منچستریونایتد بروم و کاپیتان این تیم شوم.

نکونام: جایی را تحمل نکنم نمی‌مانم/ قلعه‌نویی: نگران جدایی نکونام نیستم
یکی دیگر از تیترهای روزنامه خبرورزشی در مورد اختلاف جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی در استقلال بود. ستاره استقلال مصاحبه کرده بود که اگر نتونم جایی که باشم را تحمل کنم، آن‌جا را ترک می‌کنم و نخواهم ماند. از آن طرف امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان نیز جواب ستاره تیمش را داد و گفت: نگران جدایی جواد نکونام نیستم.

عاشوری: یحیی قبول کند پروین بالای سرش باشد، اصلا کاربلد نیست
محسن عاشوری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس هم در مورد عدم نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان با یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت باید به گل‌محمدی فرصت دهند و پیشکسوتان کار مربیان جوان را قبول ندارند. او اعتقاد داشت این‌که گل‌محمدی سرمربی باشد و پروین روی او نظارت کنه یعنی اینکه یحیی کارش را بلد نیست و این موضوع اشتباه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی