نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
قیمت انواع دوچرخه برقی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید دوچرخه برقی می‌تواند باعث افزایش لذت ورزش دوچرخه‌سواری شود و مهم‌تر این‌که در شرایط و مسیرهای سخت به دوچرخه‌سوار کمک کند.

این روزها دوچرخه وسیله‌ای مهم برای حمل‌ونقل محسوب می‌شود. در کشورهای اروپایی عموما هر شخص برای خودش دوچرخه دارد و یا از دوچرخه‌های عمومی استفاده می‌کند.

با افزایش فرهنگ دوچرخه‌سواری، مدتی است که دوچرخه‌های برقی هم وارد بازار شده‌اند تا در جاهایی که توان رکاب زدن وجود ندارد، از برق تولیدشده توسط باتری جاسازی‌شده در دوچرخه استفاده شود.

دوچرخه‌های برقی وسیله حمل‌ونقل جذاب و متفاوتی هستند؛ هدایت این وسیله به آمادگی جسمانی بالایی نیاز ندارد و درحالی که از یک شبه‌خودرو استفاده می‌کنید، مصرف سوختی هم در کار نیست. استفاده از دوچرخه برقی همچون دیگر دوچرخه‌ها باعث کاهش ترافیک شده و علاوه بر همه این‌ها بسیار لذت‌بخش است.

قیمت دوچرخه الکتریکی یا برقی در بازار

در طول سال‌های گذشته، انواع مختلفی از دوچرخه‌های الکتریکی یا همان برقی برای نیازهای مختلف تولید و روانه بازار شده است. در ایران هم مدتی است دوچرخه‌های برقی رونق پیدا کرده و طرفدارهای خاص خودش را دارد.

آن‌طور که از لیست موتورهای جست‌وجوی قیمت برمی‌آید، عمده دوچرخه‌های برقی حدود قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰میلیون تومان دارند؛ با این‌حال ارزان‌ترین دوچرخه برقی حدود ۱۷میلیون تومان است.

البته که در این سایت‌ها تعداد بسیار کمی دوچرخه برقی با قیمت‌های نجومی و حدود ۱۰۰میلیون تومان دیده می‌شود، اما اگر آن‌ها را استثنا بدانیم می‌شود گفت حداکثر قیمت دوچرخه‌های برقی ۵۰میلیون تومان است.

لیست ارزان ترین دوچرخه های برقی

ارزان ترین دوچرخه برقی

لیست گران ترین دوچرخه های برقی

گران ترین دوچرخه برقی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پوارو IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    کیسه کشای اس دق لول ذوق مرگ میشن اسم دوچرخه میشنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی