لیونل مسی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین راز مغلوب کردن دومنیک لیواکوویچ در ضربه پنالتی را فاش کرد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی مقابل کرواسی قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص حریف خود را با سه گل شکست دهد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند. همچنین دیشب با برگزاری دیگر بازی نیمه نهایی مشخص شد که فرانسه حریف آرژانتین در فینال جام جهانی قطر خواهد بود.

لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین، بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر کرواسی بود. گل اول آلبی سلسته توسط این بازیکن و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این اتفاق اما در حالی رخ داد که دومنیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی در بازی‌های قبل نشان داده بود که تا چه حد در مهار ضربات پنالتی تبحر دارد اما مسی با یک ضربه مهارنشدنی که به سمت بالا و گوشه دروازه زد، گلر کروات‌ها را مغلوب کرد.

لیونل مسی حالا راز مغلوب کردن دومینیک لیواکوویچ را فاش کرده است. فوق ستاره تیم ملی آرژانتین در این باره گفت: «من تکنیک دروازه‌بان کرواسی را با رولی و دیبو (امیلیانو مارتینس) آنالیز کردم. ما در مورد اینکه او انتظار دارد من توپ را به کجا بزنم هم صحبت کردیم. بهترین کار این بود که به جای صبر و تحمل کردن، او را سورپرایز کنم و محکم ضربه‌ام را بزنم. در اینطور مواقع وقتی زیاد صبر می کنید پنالتی خراب می‌شود و من مصمم بودم که سریع و به این شکل ضربه‌ام را بزنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد رضا یوسفی خاله فاطمه IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    محمد رضا یوسفی خاله فاطمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی