نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازی زیبا در یاد کسی نمی‌ماند/ بد بازی کنیم ولی پرسپولیس را ببریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کم باقی‌مانده تا دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، ادموند اختر معتقد است بازی هجومی و زیبا فقط ۴۸ ساعت در ذهن تماشاگر می‌ماند و بعد از یادها می‌رود.

ادموند اختر بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره احتمال هجومی بازی کردن استقلال در دربی اظهار داشت: قطعاً با شناختی که از ساپینتو و تفکراتش پیدا کرده‌ایم می‌دانیم او می‌خواهد تیمش را در دربی تهاجمی به میدان بفرستد اما با این وجود به فوتبال تهاجمی امتیاز نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: من با تمام وجود دوست دارم استقلال در این دیدار برنده شود و بازی زیبا و هجومی را هم به نمایش بگذارد اما این را هم ترجیح می‌دهم که حتی اگر بد بازی کرد باز هم برنده شود. چون این را می‌دانم که بازی تهاجمی و زیبا فقط ۴۸ ساعت در ذهن همه می‌ماند اما برد دربی تا ابد در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق قطر QA ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    تعجب داره ها اینقدر بازیکناتون را سراسیمه نکنید تازه مگه این بازی مرگ و زندگیه بردن شما یکی از سه احتمال هست ببرید هم اونقدر کار بزرگی نیست ببازید هم دنیا به اخر نرسیده مساوی کنید هم چیزی را عوض نمی کنه این جام جهانی را نگاه کنید با باختن برزیل دنیا باخر رسید ؟ بعدشم شما که عادت دارید شش تا شش تا می خورید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی