نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آنجایی که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی عملکرد کارلوس کی‌روش را تایید کرده است فدراسیون فوتبال می‌تواند این قرارداد را تمدید کند.

فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش و همراهی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به این مربی درخواست رسمی داده است. با این وضعیت این روزها اسم‌های داخلی و خارجی که برای هدایت تیم ملی مطرح می‌شود، تنها گمانه‌زنی رسانه است.

واقعیت همان است که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی مطرح کرده است. او در فرودگاه امام خطاب به خبرنگاران گفت: اکنون زمان حمایت از کارلوس کی‌روش و تیم ملی است و چند روز بعد هم مهدی تاج در مصاحبه ای از عملکرد تیم ملی در دوحه تعریف کرد و گفت اگر تیم ملی دچار بدشانسی نمی‌شد، به دور بعدی مسابقات صعود می‌کرد.

همان طور که دسا در مصاحبه‌ای رسمی گفته است فدراسیون فوتبال ژانویه با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد صحبت می‌کند.

او پیش از این هم زمانی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شده بود، فاش کرده بود، به زودی به همراه کارلوس کی‌روش به تهران می‌آیند تا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.

خبر تازه در این باره این است که مهدی تاج برای تمدید کارلوس کی‌روش نیاز به مصوبه هیئت رئیسه ندارد. اعضای هیئت رئیسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بودند، در صورت رضایت از عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد کارلوس کی‌روش برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ تمدید می‌شود و از آنجایی که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت در تیم ملی عملکرد کارلوس کی‌روش را تایید کرده است، فدراسیون فوتبال می‌تواند این قرارداد را تمدید کند.

دسا، دستیار کارلوس کی‌روش هم امروز در مصاحبه‌ای گفته است: «آنها (فدراسیون فوتبال) از ما می‌خواهند بمانیم و در این رقابت‌ها شرکت کنیم. در حال حاضر به نوعی توپ در زمین ما است که (به پیشنهاد ایران) بله یا نه بگوییم. پس از جام جهانی، تصمیم‌گیری در این مورد خیلی سخت است. همیشه بعد از این تورنمنت‌ها بهتر است آدم به خانه‌اش برگردد، به استراحت بپردازد و دوباره فکرش را جمع کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • هادی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    ایشاالله که برا کار کردن این چنین خبرایی، چیزی هم گرفته باشین و فقط از جهت خودشیرینی نباشه. کجا نوشته که باید دولت از مربی تیم ملی فوتبال راضی باشه و اگر راضی بود! احتیاج به مصوبه هیات رئیسه نیست. برا خودتون قانون تصویب می کنید!!! ی کم احترام به قانون بد نیست.
  • . IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    خجالت نمیکشید هنوز پیگیر تمدید قرارداد کیروش هستید؟
  • رضایی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    وزیر ورزش و تاج از لحاظ سیاسی میخان تمدید کنن با کی روش از لحاظ فوتبالی که کی روش همیشه شکست خورده است ولی واسه اینا فوتبال اصلا مهم نیست متاسفانه
  • فرزاد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    تیم ملی کیروش و تاج ،همینکارا رو کردین که ملت دلزده فوتبال شدن و ارزوی باخت تیم ملی دارن
  • فقط تیم ملی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    بزرگترین عامل موفقیت ثبات است درفوتبال ایران یک سری آدمها به خاطرمنافع خود و باندشون از بهم ریختگی اوضاع ، تغییرات زیاد و جذب و دفع فراوان مدیران و سرمربی و بازیکنان سود میبرند متاسفانه برخی خبرنگاران و سایتها هم همراهی میکنند بطورمثال این رویه در تیم استقلال سالها در صدارت مسعود سلطانیفر به وضوح دیده شد صدها هزار دلار خرج شد مربیان و بازیکنان زیادی رفتند و آمدند تیم را کاملا بی ثبات کردن موفقیتی هم حاصل نمیشد فصل پیش با اندک ثباتی که سردارآجرلو و فرهاد مجیدی بوجود آوردند استقلال قهرمان شد الان هم تیم ملی اگر ثبات داشته باشد با همین کادر فنی و با پیشینه کیروش بدون شک در بازیهای آسیایی فقط و فقط برای قهرمانی تمرین خواهند کرد فوتبالی که ایران مقابل ولز و حتی آمریکا انجام داد فوتبال قابل احترامی بود لطفا دست از خود زنی برداریم
    • استقلالی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      مث این میمونه که مقابل عربستان در جام ملت‌ها قابل احترام بازی کنیم ولی ببازیم و حذف شیم معلومه چی می گی فوتبال زمان اسکوچیچ راحت بحرین و عراق و امارات و بوسنی رو بردیم همه گفتن برد های الکی و حالا باخته‌ های کی روش شدن قابل احترام واقعا تاسف آوره
    • ایرانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      با این نظرت احساس میکنم خود تاج هستی، مقابل انگلیس تحقیر و شش تایی شدیم،ولز ده نفره بود و به آمریکا هم باختیم، دیگه چه احترامی؟
  • احمدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    تیم پرتغال سرمربی اش تیم رو قهرمان یورو کرده قهرمان جام ملتهای اروپا کرده یه باخت از مراکش آورده اخراج میشه ولی ما سه بار با هموطنش کی روش جام جهانی حذف شدیم و 2 بار جام ملت‌ها آسیا مقابل عراق و ژاپن تحقیر شدیم هنوز دنبال این هستیم که نگه اش داریم بدون هیچ توجیهی متاسفانه در صورتیکه ما قلعه نویی مربی ایران بود رو بخاطر باخت با ضربات پنالتی مقابل کره نزدیک بود دار بزنیم چقد تبعیض بین مربی ایرانی و خارجی ؟؟؟؟؟!!!!
  • مهدی نوری IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    کی‌روش بخدا بدرد تیم ملی افغانستان و پاکستان میخوره اگه اونم اگه لیاقت داشته باشه اگه اونها هم مثل ما ریس فدراسیون ضعیفی داشته باشن
  • علی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    خجالت بکشین ازهمه جا میخورین سیرنمیشن حالا نوبت فوتبال شده هرروز مردم بدبینتر دارن میشن
  • ایران IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    برای شما فوتبال مهم نیست فقط پول که میره جیب مهمه
  • محمد رضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    نظر دیگران اگر اهمیت داشت وضع فوتبال این نبود که همه چی مون باید به همه چی مون بیاد
  • مجتبی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    و متاسفانه نظر مردم و اهالی فوتبال هم کشک
  • هما IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    اکثر کشورهایی که موفق نشدن سر مربی اخراج شد الان ایران که خیلی هم اصرار به تمدید قرار داد داره
  • ارش IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    کی روش از همه لحاظ مناسب ترین فرد برای اینهاس چون تو دزدیهاشون شریک میشه و سهم اینا رو هم از قرارداد سوریش میده اما مربی دیگه مثل ویلموتس ریسکه یهو طمع میکنه که همه قراردادشو خودش تنها بخوره و میره و در اینا میزاره. کی روش حالا حالاها خواهد بود
  • حسینی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    موندم کی روش چی داشته که اینقدر حمایت میشه؟ از اول چیزی بجز دفاع کردن برای ارائه نداشت که همونم جلو انگلیس و امریکا از دست داد، حالا با همون تاکتیک میخان جلو ژاپن و استرالیا و کره و عربستانی که در جام جهانی درخشیدن بازی کنند با این وضعیت همون مرحله اول حذفی جام ملت ها تیم ملی حذفه.
  • ایرانی ناب IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    چه تفاهمی ! در فضای مجازی هم که اعلام شده بود که فوتبال برای ما اولویت نیست و همگام با خبرنگاران انگلیسی و شبکه های بیگانه نهایت تلاش را برای تضعیف روحیه تیم ملی کردند، و حتی در حالی که می گفتند هیچکی حق شادی کردن نداره، خودشون برای پیروزی آمریکا برابر ایران شادی کردند!!!! این کار ورارت ورزش و فدراسیون قابل تقدیره که به خواست مردم(البته مردم مجازی) احترام گذاشتند و به قول مجازی ها فوتبال را در اولویت قرار ندادند.🤣🤣
  • ولی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    جرات دارید تمدید کنید تا مردم در ورزشگاهها‌ جوابتون بدن ... مگه اینکه تا جام ملت ها ورزشگاهها را خالی نگه دارید !!
  • Emi IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    حالا انگار مربیای بزرگ صف کشیدن بیان اینجا.. ما تو چه عرصه ای پیشرفت داشتیم که تو فوتبال انتظار داریم یه نفر واسه ما دستاوردای بزرگ بیاره
  • Shila IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    این همه آدم دارن میگن یک فدراسیون قوی و یک مربی خوب رو برای تیم ملی انتخاب کنین مشخص نیست چرا پاسخ داه نمیشه بازیکنان جوان لیگ خوب هستند و یک مربی داخلی یا خارجی که به تیم و فوتبال ایران علاقمند باشه انتخاب بشن . این مجموعه ای که الان هست بیشتر به فکر حفظ میز و پول خودشون هستند .
  • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    یعنی وزیر و رییس فدراسیون به جای 80 میلیون ایرانی تصمیم میگیرن یعنی این دو نفر عقل کل ایران هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی