افشاگری از دودستگی در تیم ملی ایران/ بازیکنان نمی‌خواستند مقابل این تیم بازی کنند!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قصد نداشتند در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل الجزایر به میدان بروند!

تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۲ خرداد ماه و بعد از پشت سر گذاشتن یک اردوی خبرساز و جنجالی در قطر، مقابل الجزایر به میدان رفت و در این بازی تدارکاتی با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

این باخت تبعات زیادی داشت و در نهایت منجر به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران شد.

بعد از آن مسابقه بود که حاشیه‌ها درباره تیم ملی و خبر اختلاف بازیکنان تیم ملی اوج گرفت و حتی بعضی از اخبار حاکی از این بود که بازیکنان نمی‌خواستند برابر الجزایر به میدان بروند.

این خبری است که بعد از گذشت چند ماه، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی آن را تایید کرد.

نبی در این خصوص به برنامه «ورزشگاه» گفت: بازیکنان در آن زمان اختلافات و دو دستگی‌هایی داشتند. حتی در بازی با الجزایر بازیکنان نمی‌خواستند در نیمه دوم وارد زمین بشوند. این یکی از چالش‌هایی بود که فدراسیون با آن دست به گریبان بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    بالا دستی ها بازیکنان رو رودار کردن سرمربی رو دور می زدن و با بازیکن ها جلسه می زاشتن و گرنه بازیکن باید مطیع سرمربی و تیم باشه اما عده ای برای گل زیاد نخوردن از انگلیس و شکست نخوردن برابر امریکا چند بازیکن که خود رو بالاتر از سرمربی می دیدن ابزار دست خود کردن برای سرمربی که از حذف شدن نجاتشون داده بود و بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی رسونده بود جهنمی براش ساختن و حق نشستن رو نیمکت ملی در جام جهانی رو ازش گرفتن که خدای اسکوچیچ هم بیکار ننشست از انگلیس شش گل خوردن و به امریکا هم باختن تا این رویه اصلاح نشه و سرمربی توسط بالا دستی ها دور زده بشه و بازیکن روداری پرورش بدن در روی همین پاشنه می چرخه
  • دورتموند IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    بعد طرفدارای کرواسی میگن چرا برکنار کردن... خب ای جوری فارغ از این که چه کسی جانشین بشه، مجبور میشه فدراسیون مربی رو اخراج کنه... ضعف خود آقای اسکوچیچ بود نه حق خوری
  • Ameir IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    دروغه هر بازیکنی این کار کرده دعوت نمی شد پس یکسری آدم خواستن این اتفاق بیفتد تا به خواسته شون برسن باز میگم دروغه
  • امیر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    تعداد بازیکنانی که به دلیل بازی نکردن در جام جهانی دل پری از کی روش دارند کم نیست و اتفاقا همین بازیکنان طرفدار برکناری سرمربی پرتغالی تیم ملی هستند.
    • میثم IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      سرمربی پرتغالی کلکسیونی از افتخار کسب کرده تو هر تیمی رفته کی جرات داره برکنارش کنه!
  • پدرام CA ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    چرا این مشکلات در تیمهای قبلی اسکو هیچوقت وجود نداشته؟ چرا تو النصر با اون همه ستاره این مشکلات رو نداشت؟ کله کردن رئیس سابق فدراسیون هم تقصیر اسکوچیچ بود؟ خودشون از بیرون هی تنش به این تیم و فدراسیون تزریق کردند. حالا داره میگه بازیکنها نمیخواستند بازی کنند.حالا برای کیروش بازی کردند؟ این بازی کردنشون بود؟ امثال نبی و کیروش فقط جرات میکنند این افاضات رو جلوی متحدهای رسانه ایشون بر زبان بیارن. برای همین نه در رفتن به ج ج نه در هنگام برگشتن از ج ج اقای مربی یک کنفرانس خبری نگذاشت!
  • سيدمحمد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    تامافیای فوتبال وطرزفکرتاج توفوتبال هست ذلت برای مردم هست ولاغیر
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    خیلی سادس تاریخ نه؟ اگه ادمای درستی روی کار بودن و ادعای اقای نبی هم درست باشه باید مثل زمانی که درخشان و رفقا کودتا کردن همشونو کنار میذاشتن ، پس اگه نزاشتن ینی ادمای درستی نیستن و خودشون کارگردانی کردن اتفاقات رو که حالا میان حرفشو میزنن ،خدابیامرزه اقا دهداریو .
  • زنده باد ایران IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    اسکوچیچ بدترین مربی دنیا تو بگو چرا شش تا از انگلیس خوردی؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی