نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
هشدار کادرفنی به ملی‌پوش ناراضی پرسپولیس؛ جلوی استقلال کارت بیخودی نگیری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان این روزهای پرسپولیس و حتی فوتبال کشورمان وحید امیری است.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس امیدوار بود به واسطه درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز به میدان برود و خوش بدرخشد اما کارلوس کی‌روش حتی یک دقیقه هم به وحید امیری فرصت بازی نداد و این بازیکن با وجود سکوت طولانی چندان از این موضوع راضی نیست.

وحید امیری این روزها کمتر می‌خندد و بیشتر در تمرینات عصبی است و در همین راستا شنیدیم کادرفنی پرسپولیس به او هشدار داده که بی‌دلیل در دربی کارت نگیرد و تیمش را دچار دردسر نکند.

امیری از تجربه خوب و بالایی در دربی‌ها برخوردار است و اگر بر اعصاب خودش مسلط باشد به عقیده یحیی گل‌محمدی می‌تواند یکی از ستاره‌های دربی لقب بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    وحید امیری بازیکن با شخصیتی است اصلآ عصبی نیست با اینکه لیاقت فیکس بازی کردن را داشت ولی کی‌روش اشتباه کرد از او استفاده نکرد میتونست بازیکن تاثیر گذاری در بازی‌ها باشد ولی دربی میدانی است که امیری میتونه با کنترل بر اعصاب وبا یک بازی فلورانس وبدون استرس ودرمان حقانیت خودش و به کی‌روش وطرفداراش نشان بدهد به امید پیروزی تیم پرسپولیس وتشکر از بازیکنان با غیرت این تیم ضمنآ در این بازی سرلک ودانیال وسروش هم می‌توانند حقانیت خود را در انتخاب بازی در تیم ملی به همه نشان دهند
  • محمد رضا یوسفی ماشین IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    محمد رضا یوسفی ماشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی