نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نقش این آقا صداخفه‌کن فدراسیون فوتبال است!/ آقای تاج راهی که می‌روی به بیمارستان است نه هندوستان/ چرا کی‌روش از مردم ایران تشکر نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران آن‌هایی که اهل فن هستند کاره‌ای نیستند اما آن‌هایی که هستند از فوتبال سررشته‌ای ندارند و دور و بر تیم ملی فعالیت می‌کنند تا صدایی از فوتبال درنیاید.

اصغر شرفی، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اظهارات اخیر محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط کی‌روش در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه در مملکت ما آن‌هایی که اهل فن هستند، کاره‌ای نیستند و آن‌هایی که هستند حکم صداخفه‌کن را دارند. این صداخفه‌کن‌ها دور و بر فدراسیون پست می‌گیرند تا صدایی از فوتبال در نیاید. این آقای نبی همان صداخفه‌کنی است که در فدراسیون حکم گرفته.

محمدنبی و کی روش

وی افزود: این آقا چقدر فوتبال بازی کرده که چنین تصمیماتی برای فوتبال ایران می‌گیرد؟ کی‌روش از وقتی از ایران رفته هر جا بود شکست خورده و در طول این دوازده سال اگر اسم کی‌روش سر زبان‌ها بوده به خاطر بچه‌های ایرانی بوده. حالا این آقا در این مدت یک بار از مردم ایران تشکر کرده است؟

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به قدردانی هروه رنار (سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲) از دوران حضورش در کشور مراکش ادامه داد: همین سرمربی عربستان وقتی مصاحبه کرد گفت من قدردان مراکش هستم چون هرچه دارم از آن تیم دارم و محبت آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنم. این آقای کارلوس یک بار از مردم ایران تشکر کرده؟ ما که خودمان به جام جهانی رفته بودیم و نیازی به او نداشتیم. در واقع ما او را به جام جهانی بردیم اما یک بار گفته دستتان درد نکند؟ ما هم اجازه دادیم هر کاری خواست با تیم فوتبال ما انجام بدهد.

شرفی خاطرنشان کرد: من که عمرم را در فوتبال سپری کرده‌ام می‌دانم برپایی اردوهای خارجی چقدر برای برگزارکنندگانش پورسانت دارد. آیا این آقای کی‌روش یک بار این مسائل را عنوان کرده یا گفته که در این ۱۲ سال چه خدماتی از مردم ایران گرفته است؟ آن‌هایی هم که امروز از او دفاع می‌کنند به ما بگویند چه تجربه‌ای در فوتبال دارند که درباره سبک کارلوس کی‌روش حرف می‌زنند! نبی که مدیر فنی و سرپرست تیم ملی فوتبال است باید بتواند دو کلمه درباره فوتبال حرف بزند! واقعا می‌تواند؟

شرفی با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر در دوران ریاست فدراسیون مهدی تاج یادآور شد: او یک‌بار که ویلموتس را به فوتبال ما تحمیل کرد و آن بدهی وحشتناک به بار آمد، حالا هم دوباره کی‌روش را آوردند و در بهترین شرایط از صعود بازماندیم. باز هم می‌خواهند برای سومین بار اشتباهات مکرر را تکرار کنند ظاهراً ماجرای تا سه نشود بازی نشود واقعیت پیدا کرده!

تاج و کی روش

وی ادامه داد: من مطمئنم انتخاب دوباره کی‌روش فوتبالی نیست، سیاسی است! فقط به آقای تاج پیشنهاد می‌کنم اگر دوباره خواست مریض بشود و مدتی نباشد، نشود! چون این راهی که این دفعه می‌رود واقعا به بیمارستان می‌رسد نه هندوستان!

مربی اسبق تیم ملی درباره فینالیست شدن آرژانتین و فرانسه با اشاره به ستاره‌های این دو تیم گفت: در عالم فوتبال بازیکن خوب زیاد داریم اما همه که ستاره نمی‌شوند. تفاوت زیادی بین فوتبالیست خوب و ستاره وجود دارد. ستاره در دنیای فوتبال کم است. امباپه و مسی از آن دست بازیکنان هستند. مثلاً در تیم قدیم ملی ایران ابراهیم قاسمپور ستاره بود. حسن روشن ستاره بود. کلا ستاره در فوتبال کم پیدا می‌شود اما این بازیکن فرانسه که جوان هم هست واقعاً از ستاره هم درخشان‌تر است و خورشید است.

نقش این آقا صداخفه‌کن فدراسیون فوتبال است!/ آقای تاج راهی که می روی به بیمارستان است نه هندوستان/ چرا کی‌روش از مردم ایران تشکر نمی‌کند؟

شرفی افزود: لیونل مسی هم یک نابغه است. او فوتبالیست خیلی خوبی است اما در سال‌های پایانی فوتبالش قرار دارد. شاید بتوان گفت او مارادونای امروز است اما امباپه تازه اول راه است. هر بار که او پا به توپ می‌شود من با دقت بیشتر فوتبال را نگاه می‌کنم و پای تلویزیون منتظر می‌مانم تا توپ به امباپه برسد. چون آن وقت می‌توان فوتبال جذاب را بیشتر دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اع IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    این راهی که این دفعه می‌رود واقعا به بیمارستان می‌رسد نه هندوستان!
  • پدرام CA ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    نبی امروز با این مصاحبه ای که کرددر واقع همه حرفهای منتقدین رو نا تنها تایید بلکه اثبات کرد! اینه که کیروش اینطور جری میشه و خودش رو عقل کل میدونه. هر کس هم جای کیروش بود با دیدن سطح سواد و آگاهی امثال نبی به همین نتیجه میرسید. عجبیه که تو این چند سالی که توی فوتبال بوده هیچی یاد نگرفته. حرفهایی که در مورد بازی ایران و امریکا زده هر هوادار ساده فوتبال رو چارشاخ میکنه. به زبون بی زبونی میگفت آخر بازی اول کیروش گفت این قبول نیست! این رو مهمون من باشید! بازی آخر هم لابد دم رفتنی حواستون پی سوغاتی خریدن بود نه؟ میگفت امریکاییها چون جووونن میدونستیم از نظر قدرت بدنی کم میارن! این دیگه کیه!
    • آشنا روشنا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      احسنت. کیروش شده رئیس این افراد غیر فوتبالی که فهم درستی از فوتبال ندارند. کیروش بهشون حکومت میکنه. اینا کجا؟ فوتبال کجا؟ نبی توی خواب هم نمیدیده در فوتبال ایران کاره ای باشه. الان هم باید دست به سینه پیش کیروش وایسه.چرا پیش مردم ایران دست به سینه نیست. در پیشگاه این مردم باید سر خم کنه که چنین موقعیتی بهش دادند. نیمکت تیم ملی خیلی وزن داره. نبی جاش نیمکت پارک شهر هم نیست.
  • مهران IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    به ترکستان! منظورشونه؟
  • مهدی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    آقا یعنی این کارشناسه مرزهای علم‌نجوم رو جا به جا کرد.خخخ. میگه خورشید از ستاره هم درخشان تره بابا یکی به این بفهمونه خورشید خودش ستاره هست.بعدشم واقعا کیروش کم مربی ای نیس.سرمربی پرتغال و دستیار فرگوسن و سرمربی رعال بوده.حالا ما اگه میتونیم بهترشو بیاریم این که حرفی نداره.این نسل بازیکنا هم خودش کیروش ساخته بود.کیروش بازیکنای بزرگی مثل فیگو رو روکرد.
    • محسن IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      کل ۱۲ سال یه حرف بی و سر وته و تکراری رو میزنید که هزار بارم جواب دادیم فوتبال جای اسم نیست جای نتیجه است ، وحید راکاکی مراکش بزرگتر بود یا لوییز انریکه و اسپانیا و پرتقال و المان و بلژیک ولی اونا رفتن نیمه نهایی بقیه حذف شدن ، سکوت کنید
    • Ali IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      آقا مهدی گل : تمنا دارم درباره آقای اصغر شرفی در اینترنت جستجو کنید بعد در باره وی حرف بزنید ، عزیزجان دونکته را به توکه دوستت دارم یادآوری می کنم ابتدا خواهش میکنم اینقدر هموطنانت ،ایرانیان گرانقدر را که خودت هم یکی از آنها هستی را کوچک تصور نفرمایید و ندانید که درمقابلش خارجی هایی که هیچ کاری برای این مملکت نکرده اند بلکه هرچه بوده سود برای آنها و زیان برای ما بوده است را بزرگ میدانید،دوم فرموده ای این بازیکنان را خودش ساخته !!!پس مربیان بی ادعا و زحمت کش ایرانی چی ؟؟؟تمامی این بازیکنان که درتیم ملی هستند را مربیان ایرانی پرورش داده ودر تیم های ایرانی گل کرده و چهره شده اند و به تیم های خارجی رفته اند او کدام یکی را پرورش داده؟؟؟ مثلا مانند علی دایی که مهدی طارمی را از دسته دو کشف کرد و به تیم پرسپولیس آورد او (کارلوس)حتی یکی هم کشف نکرده بقیه هم درتیم های دیگر مربیان ایران تربیت کرده اندو مثال روش ویا تاکتیک میزنم آقای اکبرمیثاقیان همین فوتبال دفاعی با ابومسلم راجلوی پرسپولیس و استقلال بازی می کرداما چون ایرانی بود بدبود اما چون کیوش خارجی است برای بعضی ها وحی و خوب و مقدس است .
  • بیتا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    صدا خفه کن رو کل گفتی .این فوتبال از مردمی به حکومتی رسیده
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    آقای نبی تا 20سال دیگه میتونه مدیریت کنه.... جوونه طفلکی
  • اشکان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    وقتی امثال نبی در فوتبال ایران قدرت زیادی در تصمیم گیری دارن خوردن ۶ گل از انگلیس خیلی هم بد نبوده، در واقع کم هم بوده!
  • محمد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    خداییش خود این شرفی چه گلی به سر این فوتبال زد یادم میاد سرمربی یه تیم بود فرستادش دسته پایین تر دست بردارید وحدانن
  • زنده باد ایران IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1-وقتی ایران در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال نتایج خوب گرفت تاج از شادی در مرز انفجار بود؛اگرچه سعی داشت آن را مخفی کند.اما نتیجه واقعی مدیریت تاج شکست شش گله مقابل انگلیس است.کارتون نیک و نیکو قسمت حمله ارتش مورچه های وحشی دیالوگ فرمانده مورچه ها:افرااااااد همه به تاج و دوستانش بخندید2-نظر اکثر مربیان فوتبال ایران حفظ اسکوچیچ بود.اما دوستان نادان یکبار دیگر کارهای پت و متی خودشان را کردند و نتایج آن را هم دیدند3-برد مقابل ولز شاید عنایت خداوند فقط به بازیکنان بود که بیشتر از این شرمنده مردم نشوند4-خیال می کردم با شکست اخیر کیروش همه مردم دیگر نظر مثبتی به وی نخواهند داشت و دیگر کسی از او طرفداری نمی کند.در شگفتم که برخی ها هنوز اسم او را می آورند و خواهان تمدید قرارداد اویند و می گویند کیروش وقت نداشت.خوب اصلا بحث همینجاست اگر وقت نداشت که همه این را می دانند نباید قبول می کرد.شاید کسانی که از میان مردم طرفداریش را می کنند برخی بازیکنان تمام شده ملی هستند که می خواهند با تضییع حق بقیه بازهم باشند و بازی کنند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی