نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرناندو سانتوش
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو همراه ۹ بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال از برکناری فرناندو سانتوس ناراحت نیستند.

کریستیانو رونالدو رهبری گروهی متشکل از ۹ بازیکن پرتغال را برعهده دارد که پس از برکناری فرناندو سانتوش، سرمربی تیم، پس از خروج ناامیدکننده آن‌ها از جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی، سکوت کردند.

سانتوش روز پنجشنبه پس از شکست ۱-۰ مقابل تیم آفریقایی یک تورنمنت پر تنش تحت سیطره رونالدو، که با مربی خود در قطر همراه نبود، از سمتش کنار رفت. رونالدو در بازی با مراکش و سوئیس نیمکت نشین بود.

اکنون رسانه‌های پرتغالی رکورد و آبولا شکاف بین اعضای تیم را تایید کرده‌اند - با وجود اینکه ۹ ستاره پس از اخراج سانتوش، علیرغم اینکه این تیم را به افتخار یورو ۲۰۱۶ رساندند - و همچنین لیگ ملت‌ها ۲۰۱۸-۲۰۱۹، هیچ واکنشی نشان ندادند.

سایر بازیکنانی که رونالدو را در این سکوت دنبال کرده‌اند عبارتند از: دیوگو کاستا، خوزه سا، دیوگو دالوت، آنتونیو سیلوا، ژائو پالهینیا، روبن نوس، ریکاردو هورتا و رافائل لیائو.

پس از اینکه رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند کانسلو با سانتوش به مشکل برخورده و پس از حذف شدن در بازی یک هشتم نهایی مقابل سوئیس به نفع دیوگو دالو، مشخص شد که مشکلاتی وجود دارد.

این تنها چند روز پس از آن اتفاق می‌افتاد که جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو، از سانتوش به دلیل اتخاذ "تصمیم اشتباه" برای نیمکت نشینی او مقابل مراکشی ها انتقاد کرده بود.

او در اینستاگرام نوشت: «امروز دوست و مربی شما تصمیم اشتباهی گرفتند. آن دوستی که برایش این اندازه تحسین و احترام داری. همان کسی که با وارد کردن شما به بازی، دید که چگونه همه چیز تغییر کرد، اما دیگر خیلی دیر شده بود. شما نمی‌توانید بهترین بازیکن جهان، قدرتمندترین سلاح او را دست کم بگیرید. و همچنین نمی توانید از کسی حمایت کنید که لیاقتش را ندارد. زندگی به ما درس می‌دهد. امروز ما نباخته‌ایم، آموخته‌ایم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی خانه IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    محمد رضا یوسفی خانه
  • محمد رضا یوسفی خهف IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    محمد رضا یوسفی خهف
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    قشنگ رونالدو مثل احسان حاج صفی شده داستانش ،بگرده کی از مربی که فهمیده این بدرد نمیخوره بدش میاد یا کی کم بازی کرده بیاین بچه ها همه باهم بگیم فلانی ،من میشناسمش خیلی خوبه در نتیجه سرمربی بعدی پرتغال جورجینا رودریگز آرژانتینی ....شاید مربی نباشه ولی تنها کسیه که هنوز رونالدو رو دلیل پیروزی پرتغال میدونه
    • Kashef IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      برادر این چه مقایسه ای هست رونالدو ۵ بار توم طلا گرفته آبروی فوتبال پرتغاله نیمکت نشینیش به اعتبار فوتبال پرتغال ضربه زد
    • محمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      خسته نباشی.. فقط لطفا دیگه تحلیل نمک کن
  • محمد رصا یوسفی شروع IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    محمد رضا یوسفی شروع
  • کاظم IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    دیدیم که کریس رونالدو بازیکن تیم ملی پرتقال درجام جهانی ۲۰۲۲ قطر پسرفت داشته و باعث شکست پرتقال درمرحله یک چهارم نهایی رقابتها گردید. همانطورکه دربازی باشگاهی نتوانست برای منچستریونایتد کاری انجام دهد و دیدیم پرتقال بدون رونالدو چقدرخوب دربرابرسوئیس بازی کردند و حریف گلباران کردند. تا وقتی رونالدو بدنبال ماکزیمم آماربازی و گل باشد شکستهای سنگین تری برای پرتقال درآینده خواهیم دید
  • بینام IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    چراشماقبول نمیکنین که رونالدو یه ستاره که چه عرض کنم الان فانوس هم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی