نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تبصره معافیت روی هوا/ رویای بزرگ ستاره‌های تیم ملی بر باد رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حذف از جام جهانی اتفاقات تلخی را برای ملی پوشان رقم زد و معافیت از سربازی هم منتفی شد.

تیم ملی در حالی که بعد از برد مقابل ولز برای صعود تاریخی از مرحله گروهی جام جهانی بسیار امیدوار شده بود، با ارائه یک نمایش پرانتقاد در بازی آخر مقابل آمریکا نتوانست رویای صعود را به حقیقت تبدیل کند و به دور حذفی راه پیدا کند. به غیر از تمامی حواشی و اتفاقات تلخی که برای تیم ملی در جام جهانی و بعد از شکست مقابل آمریکا رخ داد، یک اتفاق رویای بزرگ تعدادی از ملی پوشان را هم به باد داد.

ماجرا از این قرار است که بعد از صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی، عده ای از بازیکنان تیم ملی که با مشکل سربازی مواجه هستند و دیر یا زود باید به خدمت بروند، از معاون رئیس جمهور که در رختکن تیم ملی حضور پیدا کرده بود، درخواست کردند تا به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی مشکل بازیکنان سرباز حل و معافیت آن‌ها صادر شود. معاون رئیس جمهور هم اعلام کرد موضوع را پیگیری خواهد کرد و با نهادهای مرتبط بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.

بعد از چند وقت و قبل از شروع رقابت‌های جام جهانی به ملی پوشان اعلام شد در صورت تحقق یکی از این ۳ شرط، از سربازی معاف خواهند شد. شرط اول صعود از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی بود. شرط دوم کسب ۳ تساوی مقابل تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا و شرط سوم هم کسب ۴ امتیاز از این ۳ دیدار بود. اتفاقی که فقط با یک مساوی مقابل آمریکا محقق می‌شد و بازیکنان تیم ملی ضمن صعود به مرحله بعدی جام جهانی و تاریخسازی، می‌توانستند از معافیت سربازی بهره مند شوند.

هرچه که بود تیم ملی در جام جهانی خوب کار نکرد و مثل دوره‌های قبل در همان مرحله گروهی حذف شد و البته رویای خیلی از ستاره‌های تیم ملی هم برای معاف شدن از سربازی بر باد رفت و فعلا خبری از معافیت نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    اینا باید دو سال بفرستن لب مرز خدمت کنن تا بفهمن خودشون از تیم بالاتر ندونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی