نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا واقعاً کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی به خاطر دو شکست تیم ملی که یکی از آن‌ها سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی بوده از مردم عذرخواهی کرده است؟

مهدی تاج در مصاحبه امروز خود مدعی شد که کارلوس کی‌روش از مردم عذرخواهی کرده است. او در این باره گفت: چیزی از او خواندم که در واقع فکر کنم این اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد که باید بهتر از آن می‌بودیم و یک عذرخواهی هم کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواه مردم هست.

اما آیا کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی از مردم عذرخواهی کرده است؟ کارلوس کی‌روش آخرین مصاحبه‌اش را در خبرگزاری فارس انجام داد. او در پاراگراف آخر این مصاحبه این چنین گفت: هدایت تیم ملی ایران برای من افتخار بود و مفتخر هستم از بازیکنان تیم ملی ایران، بازیکنانی بی نظیر، با روحیه جنگجویی بسیار بالا. کلام آخرم بازهم به مردم است که واقعا احترام بگذارند و افتخار بکنند به این جوانان. خیلی سخت که در زندگی شما صبح بیدار شوید اگر لبخند بزنی با لبخندت دشمن شدی. اگر لبخند هم نزنی بازهم تبدیل به دشمن شدی. هیچ کسی نمی‌تواند با این شرایط کنار بیاید. شرایط بسیار سختی بود از صمیم قلبم مجدد از بازیکنان تقدیر می‌کنم، با کمال خضوع بازهم تکرار می‌کنم در شرایطی بودیم که خیلی به صعود نزدیک شدیم ولی متاسفانه نتوانستیم موفق شویم. خیلی دوستانه  از همه تمنا می‌کنم که اگر خواستند انگشت انتقادات را به سمت یک نفر نشان دهند این انگشت را به صورت من نشان دهند. ولی این قهرمانانتان (ملی پوشان) را رها کنید به خاطر اینکه آنها تمام تلاششان را کردند.

در هیچ یک از خط‌خط‌های مصاحبه کارلوس کی‌روش چه در دوحه و چه در تهران اثری از عذرخواهی نیست. او حتی در مصاحبه با رسانه‌های خارجی هم حاضر به عذرخواهی نشده و مشخص نیست چرا مهدی تاج اصرار دارد که بگوید کارلوس کی‌روش از مردم عذرخواهی کرده است!

در جام جهانی دیدیم سرمربی ژاپن با وجود برتری در برابر آلمان و اسپانیا و صعود از مرحله گروهی زمانی که در ضربات پنالتی در برابر کرواسی شکست خورد به سمت مردم تعظیم کرد! اما دریغ از یک عذرخواهی از سوی کارلوس کی‌روش و در نهایت امروز مهدی تاج اعلام کرد که به خاطر نتایج تیم ملی عذرخواه مردمم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    شما به خاطر تهمت هایی که می زنید عذرخواهی کردین؟ یک مربی بوده که از اول هم با مصاحبه گفته بود که قولی نمی دم، فقط میریم و تلاشمون رو می کنیم
  • ولی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    از تاج چه انتظاری دیگری میشه داشت ؟!
  • امیرعلی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    مقصرکیروش نیست اون فدراسیون ماوشخص تاج روشناخته که به خودش این اجازه رو میده هر جوری دلش خواست رفتارمیکنه فقط میخواستم اینوبدونم چه جوری این پولها که گرفت برای هیچ وجدانش کجاست
  • مجید IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    برا چی عذر خواهی کنه
    • Amir IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      خب از اونایی که فحش میدادن باید عذرخواهی کنه.. ایا مردم ژاپن هم فحش میدادن؟
  • Emi IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    نمیبینید مگه گفته که همه به من انتقاد کنند و کاری ب بازیکنا نداشته باشن یعنی مسئولیتش ب عهده منه. دیگه چجوری باید بگه، جو الکی ندید
  • Sam IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    مهم اینه ک مسئولیتش رو به عهده گرفته و گردن زمین و زمان ننداخته
  • محمد رضا یوسفی نخواهد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    محمد رضا یوسفی نخواهد
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    وقتی دروغ عادی میشه.
  • ناشناس IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    پیشگیری خوب بهتر از درمان است.و از الان تصمیمات درست و به موقع برای تیم ملی گرفته شود.انشاالله..
  • حامی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    اینکه یه عده به هرقیمتی میخوان از ایشون دفاع کنند واقعا خنده دار هستش!! یکی اومده تا باعث بشه آبرمون جلو انگلیس و امریکا نره ولی خب همون شخص باعث همین اتفاقا به بدترین شکل ممکن شده باز هم ازش دفاع میکنن و میگن برای چی باید عذر خواهی کنه. از پس تو این کشور مسئولامون کارای بد انجام دادن و عذرخواهی نکردن متاسفانه مردم هم فک میکنن اینا وظیفشون گند زدن هستش و غیر از این باشه اتفاق بدی افتاده. دوستانی هم که میگن ایشون گفتن انگشت رو بطرف من بگیرن توجه کنن که حتی تو این جمله هم هیچ حرف و اشاره ای به اشتباه و این جور مسائل نکردن و باز هم مثل همیشه مشکل از ماها بوده نه ایشون. این بزرگوار دیگه چجوری میتونستن از زمین و زمان شاکی باشن و خودشون رو تبرئه کنن آخه
  • کوروش کبیر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    بابا پولشو بدید بره ، دوباره مثل ویلموتس نره شکایت کنه با احتساب شیتیل اعضای فدراسیون چند برابر قراردادش بگیره و به ریش همه ایرانیا بخنده ، عذر خواهیش پیش کش شما !
  • Amir IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    از ملتی ک فحش میدادن و میگفتن این تیم ما نیس عذرخواهی کن.. مگه ندیدی ژاپنیا هم فحش میدادن
  • گمنام IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    شیش تایی ها چطورن خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی