زلاتکو دالیچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کرواسی بابت پیروزی تیمش مقابل مراکش و کسب عنوان سومی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز خوشحالی کرد.

زلاتکو دالیچ در پی برتری ۲ بر یک شاگردانش مقابل مراکش در دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و کسب عنوان سومی این رقابت‌ها گفت: «این مدال برنز با درخشش یک مدال طلایی است. یک مدال برای کل مردم کرواسی، برای همه کسانی که از ما حمایت می‌کنند. ما حالا در دو دوره متوالی مسابقات جام جهانی دو مدال گرفتیم که این اتفاق شگفت‌انگیزی است، برای همین به بازیکنانم تبریک می‌گویم.«

وی افزود: «من این پیروزی را به میروسلا (چیرو) بلاژویچ، مردی که آغازکننده این راه بود، تقدیم می‌کنم. رئیس (اشاره به چیرو) این مدال برای شماست. من ممکن است پنج مدال بگیرم اما تو همیشه مربی همه مربیان کرواسی خواهی ماند.»

سرمربی کرواسی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «ما می‌دانستیم که مراکشی‌ها در سمت راست خود مشکل دارند و خسته هستند. می‌دانستیم که حکیم زیاش نمی‌تواند پریشیچ را دنبال کند. ما از آن سمت برای آنها دردسرهای زیادی ایجاد کردیم، اورشیچ (زننده گل برتری کرواسی) عالی بود. بازی هفتم ما در این جام خوب بود و خیلی خوب است که به عنوان برنده به خانه باز می‌گردیم.»

تیم ملی کرواسی نخستین مرتبه در نخستین حضورش در جام‌جهانی که سال ۱۹۹۸ بود با هدایت میروسلاو بلاژوویچ در جایگاه سوم قرار گرفت و سپس سال‌ها برای رسیدن به نیمه‌نهایی صبر کرد تا این که زلاتکو دالیچ این تیم را ۲ دوره متوالی به نایب‌قهرمانی و سومی رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ولی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    ای کاش به اسکوچیچ اعتماد میکردند ..
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    یعنی میفرمایی سومی از دومی بهتره چون با برد به پایان رسوندی؟
  • پدرام CA ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    به! من فکر کردم مدالش رو به کیروش اهدا کرده! فکر کردم با خودش گفته این بنده خدا 70 سالش شده هنوز یک کدو تنبل هم نبرده دلش سوخته گفته این رو تقدیم کنم بهش!
  • کیثه ی کثیف. IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    خب بسلامتی بالاخره اون بالاها یه اسمی هم از ایران اومد!😆😆😆تقدیم کرده به روحه!چیرویی !که یه روزی سرمربی ایران بوده.😂😂😂
  • تاجی اصیل IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    این منطقه از اروپا در قدیم هم تئوریسن های بزرگی در فوتبال داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی