پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس از قهرمان جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکثر بازیکنان پرسپولیس دوست دارند لیونل مسی جام جهانی را بالای سر ببرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ایستگاه پایانی خود رسیده و امشب فینال این تورنمنت بین فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد. تب و تاب فینال جام جهانی در خیلی از کشورهای دنیا از جمله ایران زیاد است و اهالی فوتبال منتظر نمایش فوق العاده جذاب بین ستاره‌های آرژانتین و فرانسه هستند. بازیکنان تیم‌های مختلف کشور از جمله پرسپولیسی‌ها هم دیدارهای جام جهانی را با جدیت دنبال می کنند و در بسیاری از روزهای جام جهانی در خصوص تیم‌ها و اتفاقات جام صحبت‌های مختلفی در تمرین انجام می شود.

برای بازی فینال هم بحث‌های جالبی در تمرین پرسپولیس انجام شد و خیلی‌ها در خصوص دیدار حساس فرانسه و آرژانتین حرف می زدند. نکته جالب در خصوص فضای رختکن پرسپولیس این است که اکثر بازیکنان این تیم دوست دارند آرژانتین قهرمان جهان شود و جام را مسی بالای سر ببرد. البته عده ای از بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس هم از فرانسه و امباپه حمایت کردند و گفتند که دوست دارند تا خروس‌ها برای دومین دوره متوالی قهرمان شوند.

با این حال تعداد طرفداران آرژانتین از فرانسه بیشتر است و اکثر پیش بینی‌ها هم در بین اعضای پرسپولیس بر این است که آلبی سلسته قهرمان دنیا خواهد شد. یحیی گل محمدی، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا، گولسیانی، محمد عمری از جمله طرفداران سرسخت مسی هستند و خیلی دوست دارند بازیکن محبوبشان در آخرین جام جهانی خود دست پر بازی‌ها را به اتمام برساند و قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی