درگیری عجیب ستاره مراکش و رئیس فیفا در ورزشگاه/ درخواست فوری فیفا برای منتشر نشدن فیلم اتفاق غیرمنتظره!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سرشناس تیم ملی مراکش بعد از دیدار برابر کرواسی وارد یک درگیری لفظی شدید با اینفانتیو شد.

تیم ملی کرواسی در دیداری که عصر روز شنبه در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار شد، مراکش را با نتیجه ۲-۱ شکست داد و به مقام سوم جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت.

بازیکنان مراکش بلافاصله پس از پایان مسابقه با عبدالرحمن الجاسم داور قطری وارد درگیری شدند ولی پیش از اینکه کار به جاهای باریک بکشد ولید الرکراکی، سرمربی تیم به سمت آنها رفته شاگردانش را از کنار داور دور کرد.

عکس| درگیری عجیب ستاره مراکش و رئیس فیفا در ورزشگاه/ درخواست فوری فیفا برای منتشر نشدن فیلم اتفاق غیرمنتظره!!

اما به نظر می‌رسد که این تمام ماجرا نبوده و اشرف حکیمی در ادامه، عصبانیت خود را سر رئیس فیفا خالی کرده است. این ادعایی است که خالد جاسم، مجری برنامه جام قطر شبکه الکاس مطرح کرده و مشاهدات عینی خود را سند ادعایش دانسته است: «پس از پایان بازی کرواسی و مراکش، بحث تندی بین اشرف حکیمی و رئیس فیفا در راهروی ورزشگاه رخ داد و حکیمی با صدای بلندی صحبت می‌کرد.»

سایت گل هم با تایید این درگیری، از تلاش فیفا برای حذف فیلم مربوط به آن خبر داد. یوهان کوچوکاسلان گزارشگر SVT Sports در این خصوص توضیح داد: «آنها از ما می‌خواستند تصاویر را حذف کنیم. واضح است که این صحنه ها برای آنها شرم آور است و کمی ساده لوحانه است که فکر کنند ده ها خبرنگار نباید در این مورد گزارش دهند در حالی که شاهد وقوع آن بودند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیثه ی کثیف. IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    اینفانتیو هم بعدا گندش درمیاد چه کثافتکاریهایی در این جام جهانی کرده.کسی که بتونه با تاج دمخور باشه مشخصه که مقدار خورده شیشه ی ذاتش از حد نرمال خیلی بالاتره!
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    توهم توطئه کشورهای مسلمان ، درسته حذف تیمای بزرگ درامد فیفارو کاهش میده ولی انصافا حداقل کلیت فیفا دنبال برگزاری عادلانه بازیهاست وگرنه جلو همون پرتغال حذفشون میکردن ،دیگ یکم تشویقشون کردن هوایی شدن
    • ساسان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      در بازی فرانسه و مراکش در حالی که بازیکن فرانسه بر روی بازیکن مراکش داخل محوطه ی جریمه خطا انجام داد داور به جای اعلام پنالتی اعلام خطا به نفع فرانسه کرد و مهم تر از این اشتباه داوری این بود که وار هم انگار اصلا وجود نداشت!!!!!!!؟
  • نامدار IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    چهارمی هم از سر مراکشیها زیاد بود
    • سیدجلال IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      حقشون بود وبه اون هم رسیدن بیشتر از اینها بود حقشون ولی بی انصافی در حقشون بود نوش جونشون
    • ایرانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      واقعاً لیاقت مقام چهارم را نداشتند بازیکنان مراکش که به داوری اعتراض داشتند باید بدانند کل دنیا تصاویر این بازی را نگاه کردند اگر مشکلی وجود داشت کارشناسان خبره اعلام می‌کردند به نظرمن داوری مشکل خاصی نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی