نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
رقابت زیر پوستی ستاره پرسپولیس با گلزن جام جهانی!/ یک استقلالی برای دوئل بزرگ آماده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر تصور کرده اید تنها دوئل نفر به نفر بازیکنان دربی آینده مربوط به علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی است سخت در اشتباهید!

همان طور که می‌دانید تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی راهی قطر شد تا در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود که میلاد سرلک به عنوان تنها پرسپولیسی از این تیم خط خورد تا سهمیه سرخ‌پوشان در تیم ملی فوتبال به عدد پنج نرسد.

سرلک که توانسته بود نظر مساعد کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند ظاهرا به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کشاله ران داشته نتوانست مسافر جام جهانی شود. در ادامه گفته شد سرلک با وجود حضور در تمرینات تیم ملی، اما با دردی که در کشاله خود احساس می‌کرد در تمرینات حاضر بود که همین مسئله باعث شد کارلوس کی‌روش ریسک نکرده و او را از تیم ملی کنار بگذارد. عجیب آن که خود میلاد سرلک در ادامه سکوت سنگینی پیشه کرد و ترجیح داد هیچ مصاحبه ای در خصوص مصدومیت یا عدم مصدومیت خود انجام ندهد اما شنیده می‌شد که از خط خوردن از لیست اعزامی‌به جام جهانی ناراحت است! این در حالی بود که روزبه چشمی به عجیب ترین شکل ممکن راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

با بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی، هافبک دفاعی استقلال مسافر جام جهانی شد و برخلاف انتظار خیلی‌ها در بازی با انگلیس در ترکیب ثابت به میدان رفت. روزبه چشمی در بازی با انگلیس آنقدر پراشتباه بازی کرد که کی روش او را بین دو نیمه از زمین بازی تعویض کرد تا سرمربی تیم ملی به این شکل بتواند اشتباهات تیمش را در بخش دفاع کمتر کند.

رقابت زیر پوستی ستاره پرسپولیس با گلزن جام جهانی!/ یک استقلالی برای دوئل بزرگ آماده شد

چشمی بازی با ولز را از روی نیمکت آغاز کرد اما او در دقیقه ۷۷ بازی جانشین احمد نوراللهی شد و در دقیقه ۹۹ با یک شوت دیدنی توانست گل اول تیم ملی را بزند، گلی که می‌توانست در نهایت منجر به صعود این تیم شود اما ملی پوشان از آمریکا شکست خوردند تا نتوانند به دور بعد صعود کنند. چشمی اما در بازی با آمریکا ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست تا در ۳ بازی جام جهانی روند کاملا متفاوتی را تجربه کند.

میلاد سرلک اما این جام جهانی را حق خودش می‌دانست و حالا شماره ۱۰ پرسپولیس باید در دربی ثابت کند چه کسی لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی است. البته به همان اندازه هم روزبه چشمی انگیزه دارد که نشان دهد بی دلیل به جام جهانی نرفته و در قطر موفق به گلزنی برای ایران نشده است!

جدال این دو هافبک تدافعی در دربی می‌تواند خالق صحنه‌های زیبایی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی