نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
داستان مهاجم جنجالی پرسپولیس به فوتبال مربوط است؟/ پای سفارت هلند هم به ماجرای لوکادیا باز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنطور که به نظر می‌رسد دلیل ترک ایران توسط لوکادیا، چندان با فوتبال ارتباط ندارد.

در حالی که تیم پرسپولیس تمرینات خود را برای نود و نهمین دربی پایتخت مقابل استقلال برگزار می‌کند اما از شب گذشته یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس تصمیم به ترک ناگهانی ایران گرفته و قصد دارد به بهانه دیدار با خانواده‌اش به اسپانیا برود.

این بازیکن ۲ بار به فرودگاه امام خمینی رفته بود تا تهران را ترک کند اما به دلیل نداشتن مفاصا حساب مالیاتی، ممنوع‌الخروج بوده است. با این همه ساعاتی قبل لوکادیا موفق به ترک تهران شد.

مشکل لوکادیا با پرسپولیس نه پول است نه وضع همسر او. بر اساس پیگیری‌ها درویش و همکارانش به تمام تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده‌اند. استوری همسر لوکادیا هم نشان می‌دهد که بهانه لوکادیا برای اینکه به خاطر مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد، اصلا پذیرفتنی نیست. این وسط شایعات و خبرهای غیررسمی هم منتشر شده که بر اساس آن، سفارت هلند از این مهاجم درخواست کرده تا ایران را ترک کند که لوکادیا حالا به توصیه سفارت هلند گوش کرده است.

داستان مهاجم جنجالی پرسپولیس به فوتبال مربوط است؟/ پای سفارت هلند هم به ماجرای لوکادیا باز شد

 هر چند لوکادیا قبلا و در شرایطی که سفارت هلند به شهروندانش گفته بود از ایران بروند، چنین کاری را انجام نداده بود. آن چیزی که مشخص است، مشکل لوکادیا و پرسپولیس خیلی فوتبالی نیست و به نظر می‌رسد پای مسائل غیرفوتبالی به این ماجرا باز شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها طی ساعات گذشته از این بازیکن هلندی در خصوص مشکلش و دلایل او برای ترک ایران پرسیدند تا بتوانند راه حلی پیدا کنند و این بازیکن را در ایران نگه دارند. 

او دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و لوکادیا هم سرنوشت نامشخصی برای حضور در دربی دارد. گفتنی است لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر به حساب می‌آید و یحیی هم حساب زیادی روی گلزنی و درخشش او در دربی باز کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آشنا روشنا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    منتظر توضیح شفاف از طرف باشگاه هستیم. نه دروغ.فقط واقعیت.
    • میلاد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      همه کشوزهای ازوپایی دز موزد حضوز و یا سفز به ایران به مردمشون هشداز دادن و ازشون خواستن ایرانو تزک کنن و یا سفز نکن
  • رحیم .جنوب ایران خوزستان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اقای درویش ثابت کردی مدیر نیستی چرا گل محمدی گفت ال کثیر جذب کن این کارو نکردی چرا چرا چرا
    • کوهمره جروق IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      دقیقا .موافقم.درویش رفته پی خوشگذرونی خودش و به این مسئله مهم اهمیت نداد
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    خبرهای در پیش است !!! تا چند روز دیگر همه چیز مشخص میشود ، سفارت هلند از موضوعی مهم با خبر است ، که هنوز مردم نمیدانند ، اما تا چند روز دیگر باید منتظر بود ، انشاالله که اتفاق بدی نباشد .
  • حسین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    حالا مگه برد باخت این تیمهای دوزاری خیلی مهمه نود دقیقه زیر توپ زدن پول بیت المال حدر دادنهو اسمش فوتبال نیست شوتباله بازی فرانسه ارژانتینو دیدم ولذت بردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی