نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
۴ |
۰
چه کسانی از رفتن لوکادیا خوشحال می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه شرایط به وجود آمده و صحبت‌های لوکادیا، احتمال ماندن این بازیکن در پرسپولیس کم است.

آنطور که لوکادیا به مدیران پرسپولیس اعلام کرده، بعید است دوباره شاهد حضور این بازیکن در پرسپولیس باشیم. مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها که با ۶ گل زده آقای گل لیگ برتر به حساب می‌آید، به مدیران پرسپولیس گفته نمی‌تواند دیگر در ایران بماند و می‌خواهد در کنار خانواده اش حضور داشته باشد.

هرچند باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا لوکادیا را از تصمیمش منصرف کند و او را در ایران نگه دارد، ولی احتمال ماندن این بازیکن در پرسپولیس کم است، مگر اینکه معجزه ای اتفاق بیفتد. اما در صورت جدایی لوکادیا از پرسپولیس و ترک ایران توسط این بازیکن باکیفیت، چه کسانی خوشحال خواهند شد؟

با توجه به درخشش لوکادیا و کیفیت بالای این بازیکن، فرصت زیادی به عبدی و پاکدل نمی‌رسید و قطعا این دو بازیکن که عملکرد خوبی هم طی هفته‌های گذشته لیگ نداشتند، از رفتن لوکادیا خوشحال خواهند شد. در کنار عبدی و پاکدل شاید خوشحال ترین بازیکن، عیسی آل کثیر باشد. او که مدت‌هاست منتظر تمدید قرارداد با پرسپولیس است، هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده و حتی شایعه مذاکره او با تیم‌های دیگر هم به گوش رسید. در صورت جدایی لوکادیا از پرسپولیس شاید شرایط برای آل کثیر و تمدید قراردادش راحت تر شود و مدیران پرسپولیس با خواسته‌های این بازیکن موافقت کنند.

هرچند خواسته هواداران پرسپولیس قطعا این خواهد بود که مدیران این باشگاه که در نقل و انتقالات هم بسیار خوب کار کردند، زیر بار خواسته‌های غیرمنطقی بعضی بازیکنان نروند و روی اصول خود پافشاری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    الان خونه ی آقای عبدی و پاکدل عروسیه.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    تاجیا
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    ما واقعا نمیخایم عیسی رو بیارن ،بره هرجا تا حالا میخواست بره ....اگه شایعه هست از کجا میدونست لوکا میره که نیومد امضا کنه؟ ،حتما زیر سر خودشو دلالش بوده ،بعدم یه چیزی ازین فوتبال یاد گرفته باشیم همینه که اینجا شایعات راست تر از خبرای موثق هستند
  • زهرا مرادی جریسنینی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    زهرا مرادی جربسنینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی