نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
به بهانه درخواست مرخصی عجیب لوکادیا از یحیی و پرسپولیس/ خاطره‌ای جالب از زبان هموطن مهاجم پرسپولیس درباره روماریو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از حاشیه‌های بزرگ قبل از دربی ۲۹ آذر، درخواست عجیب یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس بوده است.

ماجرای لوکادیا، یک مشکل پیش بینی نشده و عجیب و غریب برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی ۹۹ است. موضوعی که باعث می‌شود آنها در این مسابقه، بدون مهاجم حاضر شوند. اتفاقی که با توجه به ۲ خرید نسبتاً گران قیمت آنها برای خط حمله، در مخیله هیچکس نمی‌گنجید!

لوکادیا مهمترین خرید این فصل پرسپولیس و امتیازآورترین بازیکن این باشگاه است که با وجود دوری از شرایط مسابقه، نمایش فوق‌العاده‌ای با سرخپوشان داشته و بدل به یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم شده است. مهاجمی فرصت طلب و گلزن که یحیی گل محمدی حساب ویژه‌ای روی او برای مسابقه دربی باز کرده بود اما حالا او بعد از یک جلسه غیبت در تمرین، که برای همه متعجب کننده بوده، به باشگاه خبر داده که مجوز خروج از ایران را صادر کنند، چرا که همسرش بیمار است و باید خود را به بالای سر او برساند!

این اتفاق در آستانه دربی بی سابقه است. اما به هر حال موقعیتی است که پرسپولیس باید چاره‌ای برای آن می‌اندیشید. از طرفی، اگر این بازیکن قصد نافرمانی داشته باشد نیز به سختی می‌شود او را قانع کرد که دست از بهانه برداشته و بی سر و صدا در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. با توجه به اینکه پرسپولیس شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، نبود لوکادیا ضربه سختی به پیکر تیم یحیی خواهد بود که قصد داشت در این بازی، با دو مهاجم به میدان برود و یک نمایش تهاجمی داشته باشد.

در همین ارتباط بد نیست خاطره ای از زبان یوهان کرویف فقید هموطن یورگن لوکادیا در خصوص روماریو ستاره برزیلی سابق بارسا و تیم ملی برزیل را بخوانید. سرمربی سابق بارسا روزی در مصاحبه ای گفت: «یه روز روماریو اومد و گفت رئیس! به من مرخصی میدی برم برزیل کارناوال تماشا کنم؟ منم بهش گفتم اگه مقابل رئال مادرید دو تا گل بزنی مشکلی ندارم! روز ال کلاسیکو روماریو تو ۲۰ دقیقه اول دو گل زد و بعدش اومد کنار زمین به من گفت رئیس منو تعویض کن؛ یه ساعت دیگه هواپیمام بلند میشه!»

به بهانه درخواست مرخصی عجیب لوکادیا از یحیی و پرسپولیس/ خاطره ای جالب از زبان هموطن مهاجم پرسپولیس درباره روماریو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی