نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن لوکادیا مسئله شخصی و خانوادگی را برای این سفر بهانه کرده و رحیم استرلینگ نیز قبل از بازی با سنگال در مرحله یک‌هشتم نهایی درخواست مرخصی کرد!

یورگن لوکادیا با اصرار بر سفرش به هلند آن هم در شرایط غیبت شیخ دیاباته به خاطر مصدومیت پرسپولیس را در آستانه دربی وارد شوک بزرگی کرد! شاید بتوان این موضوع را با ماجرای ستاره تیم ملی انگلیس در جام جهانی اخیر قیاس کرد.

لوکادیا هم مسئله شخصی و خانوادگی را برای این سفر بهانه کرده و رحیم استرلینگ نیز قبل از بازی با سنگال در مرحله یک‌هشتم نهایی درخواست مرخصی کرد! خبر خروج استرلینگ از قطر همه جا پخش شد. اندکی بعد مشخص شد که او به دلیل سرقت مسلحانه به خانه‌اش بلافاصله قطر را ترک کرد و به انگلیس برگشت تا در کنار خانواده‌اش باشد. نامزد ۲۷ ساله رحیم استرلینگ، پیج میلیان، و دو فرزندشان در خانه بودند که سارقین حمله کردند و ساعتهایی به ارزش ۳۰۰ هزار پوند را به سرقت بردند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از بازی با سنگال گفت: «او درگیر مساله خانوادگی شده است. امروز صبح کمی با او صحبت کردم اما باید این کار را به دیگران می‌سپردم که در موردش با او حرف بزنند. او به انگلیس خواهد رفت تا مساله را حل کند.»

همچنین هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس پس از پیروزی ۳ برصفر این تیم مقابل سنگال با رسانه‌ها صحبت کرد: «ما به فکر او و خانواده‌اش هستیم. این موضوع خصوصی است اما دیدن اینکه یکی از هم‌تیمی‌ها و دوستانت با چنین مشکلی مواجه شده اصلاً آسان نیست. مطمئنم که رحیم با مربی صحبت می‌کند و بهترین تصمیم را برای خودش و خانواده‌اش خواهد گرفت. این مهم‌ترین چیز است. ما برایش بهترین آرزوها را داریم و امیدواریم که هرچه زودتر او را ببینیم.»

این صحبت‌های سرمربی و کاپیتان انگلیس اما نه کمکی به این تیم کرد و نه رحیم استرلینگ! ستاره خط حمله انگلیس رفت و برگشت اما هرگز آن بازیکن سابق در این تورنمنت نشد؛ انگلیس حذف شد و استرلینگ هم دیگر با خیال راحت نزد خانواده اش برگشت در حالی که تیم قدرتمند کشورش بابت این موضوع تاوان سختی پس داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی