نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
۶ |
۰
مخالفت باشگاه پرسپولیس با درخواست دیاباته
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با درخواست شیخ دیاباته برای ترک ایران مخالفت کرد.

در شرایطی که یورگن لوکادیا امروز صبح تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و معلوم نیست به ایران برخواهد گشت یا نه، حالا اخباری منتشر شده مبنی بر آنکه دیاباته هم قصد دارد از ایران برود. البته که در ظاهر، دلیل او برای ترک ایران متفاوت با دلیل لوکادیاست.

گفته می‌شود دیاباته روز گذشته طی صحبتی که مدیران پرسپولیس داشته از آنها خواسته تا برای ادامه درمان پای خود به کشورش سفر کند اما باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرده است.

گویا کادر فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرده‌اند که روند درمان دیاباته باید زیر نظر پزشکان این تیم در تهران طی شود و در این مقطع سفر این مهاجم اهل مالی به کشور فرانسه به صلاح باشگاه نیست.

هنوز معلوم نیست دیاباته، واقعا قصد داشته به خاطر درمان مصدومیتش راهی فرانسه برود یا او هم به دنبال بهانه‌ای برای ترک ایران بوده است اما پرسپولیس دوست ندارد، همزمان دو مهاجم تیمش را از دست بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اقای درویش .مدیریت شما هم بدرد خودتان میخوره . دربی را از دست دادیم لوکادیا و شیخ هم همینطور .راستی چقدر این دو را تحت نظر داشتید که این اتفاق بنفع رقیب داره پیش میره .محمدی هم در این کار نقشی داشته یا نه . مطمئنم اینکار از معاون شما برمی آمده ولاغیر. متاسفم یحیی جان اینجا جای مطمئن نیست . فوتبال پرسپولیس را به گند کشاندید .گر چه دربی دیگه برای هوادار باندازه قبل زیاد مهم نیست ولی این مدیریت شما خیلی ….
    • ا.شهرضا IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      اولاً شیخ جایی نمیره وتکذیب شد دوماً اونموقع که درویش ومحمدی بازیکنان خوب داخلی ولوکادیا ودیاباته راجذب کردندخوب بودن حالا... ظاهربین نباش دوست هم رنگم،آخرت خودمون راباافترا وتهمت زیرسوال نبریم
  • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    این تجربه ای شد بجای سرمایه گذرای روی بازیکن های خارجی و بی اهمیت دادن به بازیکنانی مثل عبدی و آل کثیر، الان باید دست به دامن بشوید ، خدا کند بخاطر این رفتار زشت شما ، ببخشند این دو بزرگوار ها
  • سعید CA ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    لیگ است یا سیرک ... چطور قرارداد می بندید سرمربی بخاطر مسائل واهی ایران رو ترک می‌کند بازیکن بخاطر هیچ و پوچ میزاره میره تو رو خدا تعطیل کنید است سیرک مسخره را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی