نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
با جدایی یامگا از استقلال جایگزین خوبی برایش داریم/ هرکس قرمز بپوشد برای ما خطر دارد/ پرسپولیس با لوکادیا یا بدون او پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 پیشکسوت استقلال گفت: اگر یک درصد قرار باشد کوین یامگا از استقلال برود یک بازیکن در همان سطح داریم که نامش صالح حردانی است.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر پیرامون جدایی لوکادیا از تیم پرسپولیس در آستانه دربی اظهار داشت: این مسائل نباید برای استقلال مهم باشد ما باید بدانیم که پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است و نمی‌توانیم روی این تیم حساب نکنیم. به هر حال یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیمی که این فصل داعیه کسب عنوان قهرمانی دارد حتما برای چنین شرایطی خودش را آماده کرده است.

وی افزود: البته که نبودن دو مهاجم خارجی گل‌محمدی در دربی، پرسپولیس را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما به هر حال این تیم فورواردهای دیگری هم دارد که می‌تواند از آن‌ها در خط حمله استفاده کند.

این کارشناس فوتبالی خطاب به مدافعان استقلال گفت: قطعا بازیکنان استقلال هم به لحاظ تجربه و هم به لحاظ تمرینات اخیر می‌دانند با چه تیمی و در چه شرایطی بازی دارند، به همین خاطر قطعا هر کسی در خط حمله پرسپولیس قرار بگیرد و لباس قرمز به تنش باشد برای مدافعان استقلال حکم خطر را دارد. فرقی نمی‌کند لوکادیا باشد یا حامد پاکدل، دیاباته باشد یا مهدی عبدی! بازیکنان خط هافبک و دفاع استقلال باید طوری بازی کنند که توپ از آن‌ها رد نشود.

مربی سال‌های پیش تیم استقلال خاطرنشان کرد: البته یادمان نرود که استقلال هم در شرایط خیلی خوبی است. بازی هفته قبل این تیم مقابل ملوان ثابت کرد که ساپینتو نمی‌خواهد در دربی امتیاز از دست بدهد و به مساوی هم راضی نیست. زدن ۵ گل به ملوان مشخص کرد که استقلال فقط به گلزنی و برنده شدن فکر می‌کند و این می‌تواند پیش‌درآمد خوبی برای ورود به دربی باشد.

چینی همچنین اضافه کرد: البته این را باید در نظر بگیریم که خط دفاعی و دروازه‌بان تیم پرسپولیس جزو ملی‌پوشان و مدافعان خوب این دوره از مسابقات هستند. به همین خاطر مهاجمان استقلال کار آسانی در پیش ندارند. به همین دلیل باید از کوچکترین موقعیت‌ها بهترین فرصت‌ها را بسازند.

با جدایی یامگا از استقلال جایگزین خوبی برایش داریم/ هرکس قرمز بپوشد برای ما خطر دارد/ پرسپولیس بالوکادیا یا بدون او پرسپولیس است

بازیکن قدیمی استقلال در این باره که گفته شده شاید بازیکنان اتباع فرانسه هم مانند هلندی‌ها از ایران بروند، در این باره که اگر چنین باشد و یامگا از استقلال جدا شود گفت: قطعاً این اتفاق نمی‌افتد. اگر هم بیافتد موقتی و برای مدت زمان کوتاهی است. یعنی یامگا می‌رود و برمی‌گردد.

وی تاکید کرد: البته اگر یامگا هم نباشد ما صالح حردانی را داریم. بازیکنی که خیلی از پیشکسوتان در همین مدت بارها مصاحبه کردند و گفتند جای او در دفاع راست خالی است و ساپینتو می‌تواند از یامگا در ۵۰ متر جلو استفاده کند. حالا که ما در جلوی تیم بازیکنانی مثل محبی یا پیمان بابایی را در بال راست داریم، می‌توانیم از حردانی در پست دفاع راست استفاده کنیم و خیال‌مان از آن بابت راحت باشد.

چینی درباره نتیجه دربی گفت: قطعا بازی حساس و سنگینی برای تیم است البته تحت تاثیر اتفاقات اخیر و برگزاری مسابقات زیبا در جام جهانی باید سطح توقع‌مان از لیگ برتر را در حد قبل نگه داریم چون اگر بخواهیم با سطح جام‌جهانی به دربی نگاه کنیم و بازی را ببینیم قطعا مسابقه خیلی توجه‌مان را جلب نمی‌کند. اما در نهایت امیدوارم استقلال با ارائه یک فوتبال برتر برنده زمین را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پوارو IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    فقط پیرهن پرسپولیس توی زمین باشه ، کیسه باید بلرزه
  • داهاتی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    پرسپولیس دنیای عشقه علی چینی هم یه کیسه دوسته زیادحرف میزنه.خخخ
  • آبی‌ترین IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    به امید برد تاج انشالله بچه‌ها فردا دل میلیون‌ها آبی دل و شاد کنن
    • ناشناس IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      چندمیلیون حتمانودمیلیون
  • علیرضا DE ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    پرسپولیس همیشه واسه استقلال مثل یک کابوس بوده و هست ، پرسپولیس قطعا دربی رو خواهد برد❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی