نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در ۲ روز گذشته با ماسک تمرین کرد.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که در بازی مقابل انگلیس در جام جهانی دچار شکستگی بینی شد، در بازگشت به ایران قصد داشت بینی خود را جراحی کند. با توجه به اینکه اگر علیرضا این کار را انجام دهد باید ۱ ماه از میادین به دور باشد، تصمیم گرفت به خاطر در پیش بودن دربی و نیاز پرسپولیس به حضور او ، این کار را به زمان دیگری موکول کند.

بیرانوند که برای بازی مقابل آمریکا ریسک بزرگی انجام داد و بدون محافظ به میدان رفت، در بازگشت به تمرینات پرسپولیس هم بدون ماسک مخصوص تمرین می‌کرد. اتفاقی که می‌تواند برای علیرضا خطرناک باشد و در صورت برخورد توپ و یا بازیکن به بینی‌اش، شرایط برای او بسیار سخت خواهد شد.

علیرضا منتظر است تا با گذشت زمان بینی ترک خورده او جوش بخورد و احتمالا این کار چند هفته دیگر زمان خواهد برد. در صورت جوش خوردن بینی شکسته علیرضا، او می‌تواند بدون ماسک و با خیال راحت تری کارکند و بدون ترس برای پرسپولیس به میدان برود.

با توجه به اینکه خطر هنوز برای بیرانوند وجود دارد و احتمال آسیب دیدگی زیاد است، او در اقدامی فوری و طی ۲ روز گذشته با محافظ مخصوص بینی تمرین کرد و به احتمال فراوان هم با همین محافظ در بازی مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا مرادی خالا IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    زهرا مرادی خالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی