نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بازگشت طوفانی فولاد به لیگ برتر/ نوار ناکامی‌های شاگردان نکونام قطع شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فولاد خوزستان پس از هفت هفته باخت و تساوی موفق شد در لیگ برتر به پیروزی برسد.

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر یک فولادی‌ها به پایان رسید.

موسی کولیبالی در دقیقه ۲ و احمد عبدالله‌زاده در دقیقه ۶۴ دو گل اول فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و ساسان انصاری در دقیقه ۷۹ نیز گل سوم این تیم را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد. در سوی مقابل نیز سینا شاه‌عباسی روی گل به خودی در دقیقه ۷۹ تگ گل نفت را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و موسی کولیبالی در دقیقه ۵+۹۰ گل چهارم فولاد را به تور دروازه میزبان چسباند.

علی صفایی قضاوت این بازی را بر عهده داشت. این داور در دقیقه ۶۱ این بازی علی عبدالله‌زاده از تیم نفت را با کارت قرمز اخراج کرد تا تیم نفت ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

تیم فولاد پس از هفت هفته ناکامی در کسب پیروزی، سرانجام پس از تعطیلی حدود دو ماهه لیگ برتر توانست طعم پیروزی در لیگ برتر با بچشد و ۱۵ امتیازی شود. تیم نفت مسجدسلیمان نیز در ادامه روند ناکامی‌های خود، همچنان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    مقطعیه. فولاد برمیگرد به تنظیمات کارخانه پرتغالی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی