نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
در انتظار یک دربی در حد جام‌جهانی!/ این بازی زیبا می‌شود؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهرآورد ۹۹ پایتخت در حالی برگزار می‌شود که پس از پایان یک جام جام‌جهانی خاطره انگیز و تماشایی انتظار می‌رود بزرگترین دیدار باشگاهی ایران و حتی آسیا نیز، جذاب باشد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم می‌روند. اکنون پرسپولیس با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و استقلال با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

شهرآورد رقابتی که برای هر ۲ تیم و طرفداران آنها، چیزی بیش از یک بازی عادی و سه امتیازی است، اما غیبت تماشاگران می‌تواند از جذابیت‌های همیشگی این بازی بزرگ، بکاهد.

تقابل یحیی گل‌محمدی مربی پرافتخار فوتبال ایران با ریکاردو ساپینتو که یک مربی کاربلد و در عین حال، هیجانی است، می‌تواند ما را به یک دربی زیبا امیدوار کند.

بعد از پایان جام‌جهانی ۲۰۲۲ که دیدارهای فراموش نشدنی و جذاب در آن شکل گرفت اکنون انتظار می‌رود تا شهرآورد تهران که قطعا بزرگترین دربی قاره کهن محسوب می‌شود نیز از سطح فنی بالایی برخوردار بوده و تماشایی باشد.

هرچند مصدومیت دیاباته و غیبت عجیب لوکادیا، پرسپولیس را در خط حمله دچار مشکل خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد شانس به مهدی عبدی و حامد پاکدل مهاجمان جوان سرخ‌پوشان رو کرده است.

از سوی دیگر، ابوالفضل جلالی مدافع جناح چپ و ملی‌پوش استقلال از فهرست خط خورده و عارف غلامی نیز وضعیت نامشخصی دارد تا آبی‌ها در خط دفاع کمی متزلل شوند.

در ۹۸ جدال قبلی این تیم‌ها، ۲۶ برد سهم استقلال و ۲۵ برتری برای پرسپولیس ثبت شده و سایر دیدارها به تساوی انجامیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    آخه بدون تماشاگر کدوم فوتبال دیدن داره؟ تاج گند زده به فوتبال. تیم ملی رو شیش تایی کرد حالا داره لیگ رو هم از رونق میندازه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی