نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
لیونل مسی و همسرش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس‌های همسر لیونل مسی و فرزندان‌شان در حاشیه قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به یکی از حواشی موردتوجه در این رویداد تبدیل شدند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی فرانسه را در ضربات پنالتی شکست دهد و قهرمان جهان شود. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان با این قهرمانی دست‌نیافتنی شد و به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شد.

اما در حاشیه جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین حضور همسر لیونل مسی و بوسه او به کاپ قهرمانی حسابی جنجالی شد. اگرچه طبق قوانین فیفا فقط بازیکنان و کادر فنی تیم قهرمان حق دارند به جام جهانی دست بزنند، آنتونلا همسر مسی نیز جام را لمس کرد و با آن عکس گرفت.

خانواده مسی- همسر و فرزندان مسی

همسر مسی در جشن قهرمانی آرژانتین

بوسیدن جام قهرمانی توسط همسر لیونل مسی

همسر لیونل مسی و کاپ قهرمانی

زندگی نامه همسر لیونل مسی

آنتونلا روکوزو در ۲۶ فوریه ۱۹۸۸ در شهر روزاریو چشم به جهان گشود. او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده، پدرش خوزه روبن و مادرش هم پاتریسیا بلانکو است و دو خواهر به نام‌های پائولا و کارلا دارد.

آنتونلا روکوزو یک بیزینس‌ومن و مدل آرژانتینی است که هم‌اکنون ۳۵ سال دارد. همسر مسی یکی از اقوام نزدیک لوکاس شالیا است که دوست دوران بچگی مسی است.

لئو و آنتونلا در سال ۲۰۱۲ صاحب یک پسر به نام تیاگو شدند. در سال ۲۰۱۵ دومین پسر آن‌ها به نام متئو به دنیا آمد. سومین فرزند پسرشان هم در سال ۲۰۱۸ به نام چیرو متولد شد.

زن لیونل مسی و پسرهایش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رونالدو IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی