نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حاشیه‌ای که در نطفه خفه شد/ نزدیک بود قبل از دربی اردوی استقلال به هم بریزد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مصدومیت دوباره دو بازیکن تازه بهبود یافته تیم استقلال سرمربی این تیم بشدت از تصمیم گیری‌های اخیر درباره ارتباط با آسیب دیده‌های تیمش عصبانی شد.

هفته گذشته عارف غلامی و ابوالفضل جلالی دو بازیکن مصدوم استقلال پس از رهایی از بنده آسیب دیدگی در تمرینات گروهی شرکت کرده و با قدرت در بازی درون تیمی شرکت کردند.

انتشار تصاویر این دو بازیکن در حال فوتبال بازی کردن علاوه بر این که برای هواداران استقلال جالب و هیجان انگیز بود، خیلی از پیشکسوتان این باشگاه را نیز متعجب کرد. از این بابت که چطور دو بازیکن تازه از مصدومیت برگشته با این فشار در فوتبال درون تیمی حضور پیدا کرده‌اند!

اما انتشار خبر مصدومیت ابوالفضل جلالی در روزهای پایانی هفته گذشته (تقریباً ۲۴ ساعت بعد از انتشار تصاویر حضورش در بازی درون تیمی) و همچنین مصدومیت عارف غلامی از همان ناحیه که قبلا مصدوم بود (در روز دوشنبه هفته جاری) باعث تعجب و البته دلخوری سرمربی پرتغالی تیم استقلال از همکارانش در کادر فنی شد.

ساپینتو که در طول روزهای اخیر همه فکر و ذکرش معطوف له دربی بوده نسبت به این موضوع گله‌مند شده که چرا بازیکنانی که هنوز کاملا از بند مصدومیت رها نشده‌اند مجوز حضور در تمرین را پیدا کرده و دوباره آسیب دیدند!

از باشگاه استقلال خبر میرسد ساپینتو به کادر سرپرستی تیم استقلال اعلام کرده پس از دربی در این باره جلسه‌ای با اعضای کادر فنی و کادر پزشکی برگزار می کند تا در ارتباط با نحوه بازگشت بازیکنان آسیب دیده به تمرینات تجدیدنظر شود. نکته حائز اهمیت این بود که اعضای کادر فنی تیم و مدیران باشگاه نسبت به این موضوع تصمیم گرفتند خبری در این باره به بیرون درز نکند تا حاشیه ای برای استقلال ایجاد نشود از این رو ماجرای دلخوری در نطفه خفه شد.

ناگفته نماند؛ شرایط عارف غلامی و ابوالفضل جلالی برای بازگشت به تمرینات هنوز مشخص نشده و این دو بازیکن که دوباره از ناحیه قبلی مصدومیت شان عود کرده، فعلا تحت درمان هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    نکته حائز اهمیت این بود که اعضای کادر فنی تیم و مدیران باشگاه نسبت به این موضوع تصمیم گرفتند خبری در این باره به بیرون درز نکند تا حاشیه ای برای استقلال ایجاد نشود از این رو ماجرای دلخوری در نطفه خفه شد. بعد اونوقت شما چجوری پی ب این خبر بردید؟
    • jj DK ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      دقیقا همین. چند نفری تو این باشگاه هستن که خبرها رو میفروشن یکی هم همین سایت هستش
  • فرهاد کریمی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    سلام با سلام خدمت سرمربی محترم استقلال و همه بازیکنان تیم ومجموعه مربیان و هواداران خواهشا شکل تیم در هر بازی تغییر نکند نیم فصل تمام شده به امید قهرمانی استقلال با غیرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی