نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
ساپینتو رسماً با این کارش به یحیی بفرما زد!/ این آقا به کل ورزش ایران توهین کرد!/حسینی بچگانه کار کرد و روی هر ۲ گل مقصر بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی این یک امتیازی که در دربی گرفت را کاملاً مدیون سید حسین حسینی و سرمربی پرتغالی استقلال است.

بهروز سلطانی، دروازه بان اسبق پرسپولیس و از پیشکسوتان نام‌دار این باشگاه در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد دروازه بان پرسپولیس در دربی اظهار داشت: غیر از گل‌هایی که استقلال به ثمر رساند توپ آنچنانی روی دروازه بیرانوند نیامد و فکر می‌کنم فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس نبود. کلاً استقلال خیلی در این مسابقه خط دفاعی و دروازه پرسپولیس را تحت فشار نگذاشت و در شرایطی که بیرانوند با مصدومیت نصفه و نیمه بازی می‌کرد روز راحتی را پشت سر گذاشت.

وی درباره عملکرد همتای بیرانوند در تیم مقابل خاطرنشان کرد: این دربی روز حسینی نبود و گاهی برای دروازه بانان چنین شرایطی ایجاد می‌شود. او روی گل دوم یک اشتباه بسیار بچگانه انجام داد. گلی که پرسپولیس در اواخر بازی زد با عکس العمل مبتدیانه دروازه بان ملی پوش استقلال همراه شد.

وی اضافه کرد: گرچه حسینی روی گل اول هم مقصر بود. بنابراین باید هر دو گل پرسپولیس را به حساب اشتباهات این دروازه بان گذاشت.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس این یک امتیاز را مدیون حسینی است یا نه توضیح داد: علاوه بر حسینی یک نفر دیگر هم در استقلال بود که کمک کرد تا پرسپولیس در شرایطی که اوضاع به هم ریخته ای داشت دربی را با امتیاز ترک کند. این یک نفر هم کسی نبود غیر از ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که با بیرون کشیدن چشمی و مطهری کاملاً به پرسپولیس بفرما زد تا بازی مساوی شود. واقعاً این سطح از مربیگری برای یک بازی بزرگ مثل دربی بچه گانه بود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من اگر بیژن طاهری در این بازی هدایت استقلال را در دست داشت هرگز چنین اشتباهی نمی‌کرد. خیلی عجیب بود که چرا سرمربی استقلال بهترین نفرات تیمش را از ترکیب بیرون کشید.

سلطانی درباره این تساوی در شرایطی که پرسپولیس با جدایی لوکادیا دچار شوک شده بود تصریح کرد: مقصر این مشکل باشگاه پرسپولیس است. چرا پاسپورت بازیکن باید دست خودش باشد که بتواند به این شکل یک مجموعه بزرگ با ۴۰ میلیون هوادار را به دلشوره و التهاب بیاندازد؟ اگر این اتفاق نمی‌افتاد پرسپولیس با بودن تمام مهره‌هایش و در شرایط عادی قطعاً دربی را برنده می‌شد. این یک بازی ۶ امتیازی بود.

سلطانی ادامه داد: این رفتار لوکادیا در قبال باشگاه پرسپولیس توهین به کل ورزش ایران بود. باید او را طوری جریمه کنیم که برای بقیه درس عبرت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • aREF IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    فوتبال اصلا اولویت نیست فقط اولویت اونهایی هست که منفی میدن به این نظر.. هممون هایی که ...
    • سه نقطه IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      اگر اولویتت نیست چرا تحلیل ها رو نگاه میکنی و کامنت میزاری؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    واقعا خوب تحلیل کردی دمت گرم ... حسینی و ساپینتو گند زدن
  • محمد IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    حسینی ناآماده وساپینتو مقصرمساوی وقتی چشمی قدبلندوکشیدبیرون خلع سلاح شداستقلال
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    کیسه حتی نتونست پرسپولیس بدون مهاجم رو ببره😂😂😂😂😂😂حقارت ازین بدتر؟؟؟
    • اس اسی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      یجوری حرف میزنی انگار لنگ بازیو برده اگه ۵دقیقه هم بازیکنای استقلال می‌تونستن بازی و اداره کنن داورم خطاهای الکی نمی‌گرفت واستون الان داشتی گریه میکردی شما مهاجم نداشتید ما بازی ساز اگه یدونه از هافبک های شمارو استقلال داشت کم کم امروز۵تا میزد ب لنگ
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    لوکادیوخیلی پست فطرتی وتودنیاآدم ب این بی مسئولیتی ندیدم.روی استوکس روسفیدکرد
  • حامد سرخ IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    وضعیت کشور طوری شده که حتی طرفداران تشنه به خون دو تیم هم هیچ اهمیتی برای این دربی قائل نبودن و اگه استقلال ده بر هیچ هم میبرد یا میباخت برای طرفداران اهمیتی نداشت لعنت به فدراسیون که با راه ندادن تماشاگر بعد از کرونا گند زدبه فوتبال
  • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آقای حسینی شما هنوز تو فاز جام جهانی هستی بابا بیا بیرون ...روی اشتباهات شما برد دقیقه نود از دست ما پرید الان میخواست صدر جدول باشیم
  • محمد IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    سزای ما که درمان هر دردمون رو در خارجی ها میینیم، همینه. تا کی خود تحقیری؟! تا کی نباید روی پای خودمون بایستیم؟! اگه همین قدر که به امثال لوکادیا فرصت می دیم و اعتماد می کنیم، به جونای ایرانی اعتماد می کردیم الان کاسه چکنم چکنم دست نمی گرفتیم.
  • بهراد IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    پرسپولیس اگه شیخ و لوکادیا رو امروز داشت .حداقل ۶ تا میزد.کیسه مربیش هم قاطی کرده بود.حیف شد..❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • صحرازادگان IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    اگر هرمربی وطنی بود لنگ تحقیر میشد اخه چطور چشمی رابیرون میکشی درحالیکه حریف بازی هوایی در دستور کارش هست وتازه باید ده دقیقه پایانی با آوردن یزدانی تیم را کاملا بلند قدتر میکرد تاجلو حملات لنگ گرفته میشد...روحت شاد پورحیدری استاد تحفیر کردن لنگ کجایی
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    ببین اشتباه ساپینتو چقدر واضح و احمقانه که خیابانی هم با تعجب وسط گزارش برگشت گفت گلزن پرسپولیس بعد از گل داره هنوز بازی میکنه اما هر دو گلزن استقلال رفتن بیرون!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی