نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
۳ |
۰
اوج انتقادات از ساپینتو به خاطر گلزن جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از دربی اکثر هواداران و پیشکسوتان استقلال از تعویض‌های ساپینتو ناراضی به نظر می‌رسند.

بیشتر انتقادات استقلالی‌ها به تعویض روزبه چشمی برمی‌گردد که گل هم زده بود و خوب بازی می‌کرد اما ساپینتو او را بیرون کشید تا خیال گل محمدی را راحت کند. هواداران استقلال هم مثل قدیمی‌های این تیم از تعویض چشمی خیلی انتقاد دارند. همان طور که دیدید خود چشمی هم از تعویضش شوکه شده بود اما اعتراض تندی انجام نداد. نکته دیگر این که تعویضی‌های استقلال پس از ورود به میدان کار خاصی اجام ندادند و این تیم در بیشتر دقایق پایانی بازی رو به دفاع آورده بود که البته طبیعی هم بود اما مثلا هیچ کس نفهمید چرا ساپینتو پیمان بابایی را راهی میدان کرد؟

دربی امروز اولین دربی ساپینتو بود و به نظر می‌رسد او هنوز تیمش را به خوبی نشناخته است. البته گل محمدی هم اشتباهاتی داشت اما بهرحال بعد از بازی خوشحال‌تر از سرمربی استقلال به نظر می‌رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    به ترکیب برنده دست نمی زنن پرسپولیس تعویض کرد کار رو به تساوی بکشونه اما ساپینتو برای چی به ترکیب برنده دست زد؟
  • Ali IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    اگر مهاجمای استقلال را، حتی نیمی از آنان را پرسپولیس داشت ویا نه همان لوکادیا مانده بود نتیجه ی دربی ی 4-2تکرار می شد اما بدون مهاجم تخصصی پرسپولیس بازی کرد در مقابل تیمی که چهار مهاجم تخصصی در اختیارداشت .
  • آبی رنگ عشقه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    اگر استقلال برده بود هیچکس ار تعوبضها انتقاد نمی کرد حالا که مساوی شده همه کارشناس شده اند . بازی به خاطر تعویضهای ساپینتو مساوی نشد بلکه به خاطر بی مسئولیتی بعضی از بازیکنان مساوی شد . اگر پیمان بابایی آن پاس را به قایدی داده بود بازی 3 بر 1 شده بود . ساپینتو تمام مهاجمان سریع را به بازی آورد چون که می دید پرسپولیسیها برای زدن گل مساوی نیمه زمین خود را رها کرده اند و ابن بهترین موقعیت برای استقلال بود که با ضد حمله گلهای بیشتری بزند ولی به قول محمد رضا مهدوی مشکل از ذهنیت بازیکنان ایرانی است که تا یک گل جلو می افتند همه به دفاع میروند و زیر توپ میزنند و فرصت ضد حمله را از تیم خود میگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی