نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
انتقاد هافبک استقلال از اقدام عجیب سرمربی تیم ملی/ مهدی‌پور: کی‌روش باید پاسخگو باشد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال درباره خط خوردن از تیم ملی و دعوت یک بازیکن کم‌تر از حدنصاب قانونی فیفا به جام جهانی توسط کی‌روش صحبت کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال بعد از تساوی ۲ بر ۲ این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی پرگلی بود و دو بر دو شد اما جذابیت همیشگی دربی را برای خودمان نداشت. منظورم خودم است. برای شخص مهدی مهدی‌پور مثل همیشه نبود چرا که دربی از دو، سه هفته قبل شروع می‌شد و هیجانات بازی ادامه‌دار بود و تا شروع بازی هم ادامه داشت. فوتبال و دربی دغدغه مردم نیست. بازی شور و حال همیشگی را برای من نداشت.

او ادامه داد: به نظرم باید این بازی را می‌بردیم. دو بر یک جلو بودیم اما روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و امتیازها تقسیم شد.

هافبک استقلال درباره گلزنی پرسپولیس از روی دو ضربه ایستگاهی گفت: روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند. به نظرم در جریان بازی نمی‌توانستند خلق موقعیت کنند. به هر حال بازی دو بر دو شد.

او در واکنش به این که آرش رضاوند به خبرنگارها گفته از ناحیه رباط پا آسیب دیده است، گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ ندهد. ظاهر رباط داخلی او آسیب دیده و امیدوارم زودتر به تمرینات برگردد و به ما کمک کند.

مهدی‌پور درباره خط خوردن از جام جهانی در حالی که کی‌روش یک بازیکن کم‌تر از حدنصاب ۲۶ نفره فیفا به جام جهانی برد گفت: این مساله به نظر آقای کی‌روش بستگی داشت. برای ما موفقیت تیم ملی مهم بود. نظر آقای کی‌روش مهم بود. ایشان هم باید نسبت به این که یک نفر کم‌تر به جام جهانی بردیم، باید پاسخگو باشد.

وی در واکنش به این که آیا برای جام ملت‌های آسیا به دنبال حضور در تیم ملی است یا خیر اظهار کرد: صد درصد برای جام ملت‌های آسیا انگیزه دارم. اولویتم استقلال است. سعی می‌کنم چیزی که در توانم هست را برای استقلال بگذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق قطر QA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    تو اینهمه خلاف کیروش در خیانت و تبانی با تاج و مارکار اقاجانیان و مظلومی و میرشاد ماجدی همین نبردن تو مهم است ؟ از اینها شکایت کن
  • سالار IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    کل بازی رو پرسپولیس بازی کرد اگر پرسپولیس فروارد تخصصی تو زمین داشت، مشخص میشد که حق با کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی