پیمان بابایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناراحت‌ترین بازیکن استقلال در رختکن پیمان بابایی مهاجم آبی‌ها بود که در نیمه دوم وارد میدان شد.

ناراحت‌ترین بازیکن استقلال در رختکن بعد از دربی چه کسی بود؟

سید حسین حسینی که روی هر دو خروج نتوانست  توپ را از روی سر گولسیانی برباید و مانع از گلزنی این بازیکن شود؟ محمد محبی که نتوانست در روز تولدش برای تیم استقلال گلزنی کند؟ روزبه چشمی که با وجود گلزنی تعویض شد؟

نه. هیچ یک از این‌ها نبودند. ناراحت‌ترین بازیکن استقلال در رختکن پیمان بابایی بود. زمانی که نتیجه بازی دو بر یک به سود استقلال پیش می‌رفت، می‌توانست در یک موقعیت به مهدی قایدی پاس بدهد و موجب گلزنی او شود اما آنقدر تعلل کرد که استقلال یک موقعیت خوب را از دست داد. هدر دادن این موقعیت زمانی پر رنگ شد که پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

این موضوع ناراحتی مهدی قایدی را هم به همراه داشت. در پایان بازی مهدی قایدی در پاسخ به این سوال که آیا با پیمان بابایی در این باره بحث نکرد که چرا به او پاس نداد! گفت: چیزی نگفتم. خودش بیشتر از همه ناراحت بود و نیازی نیست کسی حرف بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    زودتر باید فتح ا.. این ساپینتو رو بیرون کنه مربی که بعد از ۱۱ هفته هنوز نفهمیده مهری و رضاوند حتی به درد تیم های ته جدولی هم نمیخورن وقتی یامگا که حتی یک پاس هم نتونست بده و فقط توی زمین راه میره باید زودتر بیرونش کنن با این مربی حتی سوم هم نمیشه خاک تو سر اون آجرلو خیلی راحت میتونست هم پول استراماچونی هم بده هم او رو بیاره
  • اس اس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    آقای پیمان و دیگر بازیکنان استقلال باید بدانند در دربی کل ۹۰ دقیقه فقط ممکنه یک موقعیت تاپ گیر بازیکن بیاد و باید در همان لحظه بهترین تصمیم رو بگیره واقعا پیمان در مورد نتیجه بازی امشب تقصیرش کمتر از حسینی و سیلوا نبود او زمان کافی برای دیدن قائدی رو داشت که موقعیت خیلی بهتری از او داشت
  • کیسه عروس آسیا IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    کیسه کش حتی نتونستین پرسپولیس بدون مهاجم رو ببرین بعد واسه ما کری میخونین😂😂😂😂😂لوکادیا و شیخ بودن که ۶تایی میشدین😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی